امیر تتلو پرمخاطب ترین خواننده سال 1401؛ گنگستر آمل دهم!
پرمخاطب بودن آثار یک خواننده دلیل و منطقی برای تایید کیفیت یک اثر هنری نمیتواند باشد.
![امیر تتلو پرمخاطب ترین خواننده سال 1401؛ گنگستر آمل دهم!](https://cdn.vaghtesobh.ir/thumbnail/MjZjZWYs7976/ekf95ccTp5Pj867cDeZ7RnjZ6-l-BAdnZ60KwTvSUzOoYlFzDQkMP0MqwXQlBc7D-f83xPcNb9i5JbFTWXlicIKd9iV_nY7qMA9HwavD9wLEbiBOMRQvQntWQ5seWqKj/MjZjZWYs7976.jpg)
به گزارش وقت صبح به نقل از برترینها، بهمن بابازاده،خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: لیست پرمخاطب ترین خواننده های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی در آوردم:
۱- امیر تتلو
۲- شادمهر
۳- شروین
۴- ساسی
۵- دنیا
۶- آرش و مسیح
۷- گرشا رضایی
۸- آرمین زارعی
۹- اشوان
۱۰- مجید رضوی
بابازاده در ادامه نوشت:
- تعدد مخاطب با پذیرفتن پیش فرضِ محاسبه مخاطبان تمام قطعات یک خواننده در سال تعیین شده. بدیهی ست خواننده ای که آثار بیشتری داشته، مخاطب و عدد دانلود بالاتری را گرفته است.
- اسپاتیفای و یوتوب از آنجایی که مخاطب چندانی در داخل ایران ندارند، در این محاسبه گنجانده نشده اند.
- پرمخاطب بودن آثار یک خواننده دلیل و منطقی برای تایید کیفیت یک اثر هنری نمیتواند باشد.
ماندگاری و تأثیرگذاری فقط در زمان اتفاق می افتد و لازمه آن حفظ و تاکید استانداردهای اولیه است و تفکری که بر اثر مخاطب شناسی بوجود آمده است.
- همه اعداد و «ویو پست» های صفحات شخصی همه خواننده ها در شبکه های اجتماعی یکجا حذف شده اند و هیچ تاثیری در این پالایش آماری ندارند. این موضوع برای هرگونه شائبه در تأثیرگذاری ویو های فیک احتمالی اتخاذ شد.