نفوذ این عضو گروه BTS آرمی‌ها را نیز شگفت زده کرد!

مجله مد و فشن ELLE کره تنها با نام بردن از V عضو محبوب گروه BTS و هشتگ VIsComing شماره ماه آپریل خود را پر فروش‌ترین مجله ماه کرده است!

نفوذ این عضو گروه BTS آرمی‌ها را نیز شگفت زده کرد!
کد خبر : ۱۵۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - V عضو 27 ساله گروه کره‌ای و مشهور BTS بار دیگر قدرت و نفوذ نام تجاری خود حتی در صنعت مد و فشن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در 11 مارچ حساب تویتتر مجله ELLE کره با پیام مرموز اشاره کرد که تهیونگ، که با نام هنری V، شناخته می‌شود ممکن است مدل جلد شماره جدید این مجله باشد.

چنین اخباری از سمت مجله‌های مد معمولا با انتشار عکس‌هایی رسمی یا عکس‌هایی از پشت صحنه عکاسی با آن ستاره منتشر می‌شوند.

با این حال مجله ELLE کره تنها اعلام کرد که این مجله 3 طرح جلد متفاوت خواهد داشت.

ELLE با جمله «V خواهد آمد» لینکی برای خرید این مجله در حساب توییترش به اشتراک گذاشت. این حساب تویتتری از ایموجی‌های مخصوص به تهیونگ در توییتر نیز استفاده کرد.

این مجله که در این پست مرموز عبارت «Celineboy» را نیز به اشتراک گذاشته بود منجر به گمانه زنی‌هایی از همکاری این آیدل با برند مشهور سلین شد.

تهیونگ از اعضایی است که هنوز خبری از همکاری خود با یک برند مد مشهور به عنوان سفیر جهانی، به اشتراک نگذاشته است.

تنها نام تهیونگ نیز برای موفقیت کافی است!

گمانه زنی‌ها و اسرارآمیز بودن این پست ELLE Korea به سرعت مورد توجه قرار گرفت و باعث شد «V Is Coming» و «V FOR ELLE KOREA» در رتبه‌های اول و دوم در سراسر جهان ترند بشوند.

با این حال قدرت و نفوذ نام تهیونگ جایی خود را نشان داد که تنها چند ساعت پس از انتشار این پست شماره آپریل آن در چندین کشور مختلف به پر فروش‌ترین مجله تبدیل شد!

این اولین بار است که یک مجله پیش از افشا طرح جلد خود به پر فروش‌ترین مجله تبدیل می‌شود!

تهیونگ در اکتبر گذشته با حضور بر روی جلد مجله Vogue Korea نیز غوغایی مشابه ایجاد کرده و چندین رکورد را شکست بود. به گزارش وقت صبح تاثیر و نفوذ این عضو محبوب گروه BTS اگرچه غیر قابل تکذیب است، اما این واقعیت که تنها نام تهیونگ افراد زیادی در سراسر دنیا را ترغیب به خرید این مجله کرده است حتی آرمی‌ها را نیز شگفت زده کرده است!

۰
ارسال نظر