رپر مشهور “اِمینم” در عروسی دخترش حضور نداشت!

کاربران اینترنتی معتقدند امینم، رپر مشهور آمریکایی، در مراسم عروسی دختر کوچکش آلینا اسکات حضور نداشته است!

رپر مشهور “اِمینم” در عروسی دخترش حضور نداشت!
کد خبر : ۱۸۲۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - با غایب بودن اِمینم در عکس‌های عروسی دخترش، طرفداران معتقدند این آقای رپر در جشن عروسی دخترش حضور نداشته است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آلینا اسکات، دختر کوچک اِمینم، به تازگی مراسم عروسی خود را برگزار کرده است. عکس‌های این مراسم باعث تعجب کاربران اینترنتی شده‌اند.

آقای رپر و پدر عروس در هیچکدام از این عکس‌ها حضور ندارد. حالا کاربران به این نتیجه رسیده‌‌اند که امینم در این مراسم حضور نداشته است.

آلینا اسکات عکس‌های متعددی از روز عروسی خود به اشتراک گذاشته است. جشن عروسی هفته گذشته برگزار شد.

هیلی، دختر بزرگ امینم، به عنوان ساقدوش خواهرش در این مراسم دیده شده است. آلینا پس از هفت سال نامزدی با مت مولر ازدواج کرده است. با این وجود طرفداران متوجه موضوعی عجیب در این عکس‌ها شده‌اند. هیچ اثری از پدر عروس نیست!

حالا این موضوع به بحثی جنجالی در فضای مجازی تبدیل شده است! برخی از طرفداران باور دارند این آقای رپر 50 ساله در این مراسم حضور نداشته است.

در حالی که گروهی دیگر معتقدند او در عروسی دخترش تنها از عکس گرفتن اجتناب کرد. یا حتی از مهمانان خواسته است که عکس‌های او را به اشتراک نگذراند.

حمایت طرفداران از آقای رپر مشهور!

یکی از کاربران در حمایت از امینم نوشت: «او سزاوار حفظ حریم خصوصی است. هیچ عکسی از او برای عموم منتشر نخواهد شد.

ایمنم قطعا نمی‌خواهد خاص‌ترین روز زندگی دخترش را به مراسمی درباره خودش تبدیل کند.»

آلینا 30 ساله، در واقع خواهرزاده امینم است. امینم در اوایل دهه 2000 آلینا را به فرزند خواندگی پذیرفت. به گزارش وقت صبح مادر آلینا، خواهر دوقلو امینم، در سال 2016 بر اثر سوء مصرف مواد درگذشت.

پیش از این امینم در مصاحبه‌های مختلفی درباره آلینا صحبت کرده است. «لنی از زمان تولدش بخشی از زندگی من بوده است. من و همسر سابقم کیم او را بززگ کردیم. او همیشه با من زندگی می‌کرد.»

در سال 2020، امینم از آلینا به عنوان دختر واقعی خودش یاد کرده است. امینم حتی در آهنگ موفقش به نام «Mockingbird» در کنار هیلی از آلینا نیز نام برد!

۰
ارسال نظر