نامزد سابق بروکلین بکهام؛ چهره جدید لویی ویتون!

کلویی گریس مورتز بازیگر 26 ساله آمریکایی چهره مجموعه جدید برند لوکس و گران قیمت لویی ویتون با الهام از زندگی روستایی است!

نامزد سابق بروکلین بکهام؛ چهره جدید لویی ویتون!
کد خبر : ۱۵۸۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کلویی گریس مورتز بازیگر مشهور به عنوان مدل مجموعه جدید برند لوکس لویی ویتون درخشیده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مجموعه جدید برند لویی ویتون به عنوان مجموعه با الهام زندگی روستایی توصیف شده است.

این مجموعه شامل قلاب بافی‌هایی ظریف است و پالت رنگی خنثی دارد. این ستاره فعال در صنعت مد و فشن اخیرا در هفته مد پاریس نیز با ظاهر بسیار شیک خود سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

کلویی در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی کوتاه از عکسبرداری و لباس‌های مجموعه جدید این برند رونمایی کرد. صفحه برند لویی ویتون نیز این ویدیو را به اشتراک گذاشته است.

این هنرپیشه 26 ساله با جذابیت خود طرح‌های زیبای کفش‌های جدید برند لویی ویتون از مجموعه Archlight 2.0 را به نمایش گذاشته است.

قیمت کفش‌های این مجموعه از حدود 1200 دلار شروع می‌شود. این مجموعه با هدف به نمایش گذاشتن فرهنگ عامه قرن 21ام طراحی شده است.

در این مجموعه از ترکیبی از فلزات، مواد فنی و پارچه‌های لباس ورزشی با دوختی آزاد استفاده شده است.

کتانی‌های 1780 دلاری برند لویی ویتون!

در یکی از عکس‌ها، کلویی گریس مورتز یک پیراهن آبی و مشکی را با کفش‌های کتانی LV Archlight که 1780 دلار قیمت دارد، ست کرده است.

این بازیگر برای تکمیل ظاهر خود کت چرمی طرحدار مشکی و قهوه‌ای رنگی با کفش های پلت فرم قهوه‌ای و مشکی پوشیده است.

کلویی گریس مورتز مدل جدید برند لویی ویتون

حضور این بازیگر در مجموعه جدید برند لویی ویتون تنها یک ماه پس از قرارداد بستن کلویی با کمپانی CAA اتفاق افتاده است. این کمپانی مدیریت و نمایندگی این بازیگر را بر عهده دارد.

کلویی گریس مورتز به تازگی در فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز «The Peripheral» در نقش شخصیت اصلی به نام فلین فیشر بازی می‌کند. به گزارش وقت صبح و نقش یک طرفدار بازی‌های کامپیوتری باهوش را بازی می‌کند که برای حمایت از برادر و مادر بیمار خود دست به کاری خطرناک می‌زند.

زمانی که برادرش نام او را برای کمک در ساخت بازی پیشرفت ثبت می‌کند، فلین چیزی را می‌بیند که نباید و خطری بزرگ را به زندگی خانواده‌ خود وارد می‌کند.

۰
ارسال نظر