نامزد سابق هری استایلز فرصتی دیگر در عشق می‌خواهد!

اولیویا وایلد بازیگر و کارگردان 38 ساله، پس از جدایی ناامیدکننده از هری استایلز خواننده 29 ساله، آماده فرصتی دوباره در عشق است!

نامزد سابق هری استایلز فرصتی دیگر در عشق می‌خواهد!
کد خبر : ۱۵۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اولیویا وایلد بازیگر و کارگردان آمریکایی پس از جدایی خود از خواننده مشهور بریتانیایی آماده برای فرصتی دوباره در عشق با فردی جدید است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بازیگر و کارگردان 38 ساله فیلم Don't Worry Darling امیدوار است به زودی رابطه عاشقانه جدیدی پیدا کند.

منبعی نزدیک به این ستاره اعلام کرده است: «اولیویا آماده است دوباره قرار ملاقات بگذارد. او به طور عمومی به دنبال رابطه احساسی جدیدی است با اینن حال چیزی کمتر از یک مرد شگفت انگیز نمی‌خواهد.»

هری استایلز و اولیویا در ماه نوامبر سال گذشته نامزدی خود را پایان دادند.

در هفته گذشته منبعی نزدیک به هری استایلز اعلام کرد که این ستاره رابطه احساسی جدیدی را آغاز کرده است با این حال او امیدوار است که این رابطه را خصوصی نگه دارد.

به نظر می‌رسد هری استایلز کاملا با نامزدی سابق خود کنار آمده است. به گزارش وقت صبح دوستان و نزدیکان نزدیک هری استایلز از رابطه جدید او باخبر هستند.

با این وجود که مدت زمان بسیار کوتاهی از این رابطه می‌گذرد اما به نظر می‌رسد رابطه آن‌ها بسیار گرم و صمیمی است.

الیویا وایلد از پایان نامزدی دو ساله خود بسیار ناامید شده بود.

جدایی از این خواننده برای او بسیار سخت بوده است.

آن‌ها مشکلات زیادی داشتند با این حال اولیوا فکر می‌کرد که قرار است این مشکلات را بر طرف کنند. با این حال جدایی این زوج تصمیمی از سمت هر دو آن‌ها بوده است.

این زوج اعلام کردند که با وجود رابطه صمیمانه و عاشقانه بینشان با اولویت قرار دادن زندگی‌ کاری خود، جدایی بهترین تصمیم برای آن‌ها است.

۰
ارسال نظر