همکاری نکردن با بیلی آیلیش حسرت بزرگ خانم خواننده

کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی همکاری نکردن با بیلی آیلیش را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی کاری خود خواند.

همکاری نکردن با بیلی آیلیش حسرت بزرگ خانم خواننده
کد خبر : ۱۴۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کیتی پری در آخرین مصاحبه خو د از همکاری نکردن با بیلی آیلیش به عنوان بزرگ‌ترین اشتباه و حسرت زندگی کاری خود یاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیتی پری در طول مصاحبه‌ای در رویداد خصوصی رادیویی KIIS-FM لس آنجلس، اعتراف کرد که فرصتی برای همکاری بیلی آیلیش آیلیش داشت و آن را رد کرد!

همکاری نکردن با بیلی آیلیش حسرت بزرگ خانم خواننده.

او در این مراسم رادیویی به حضار توضیح داد که در اوایل فعالیت حرفه‌ای بیلی آیلیش ایمیلی از طرف یکی از دوستان خود درباره این خواننده دریافت کرده بود.

«یکی از دوستانم به من ایمیلی داد و بیلی آیلیش را معرفی کرد. آن‌ها قبلا با هم همکاری کرده بودند. دوستم به من پیشنهاد همکاری با بیلی آیلیش را داد.»

«هیچوقت قضاوت نکنید!»

این خواننده 38 ساله افزود: «نام این آهنگ چشمان دریایی بود. بیلی یک دختر بلنود مانند بقیه علاقه‌مندان به صنعت موسیقی به نظر می‌رسید. به نظر من او خسته کننده بود. این بزرگ‌ترین اشتباه من بود. هیچوقت مردم را قضاوت نکنید!»

این اتفاق در سال 2016 و قبل از به شهرت رسیدن رسیدن بیلی آیلیش اتفاق افتاد. به گزارش وقت صبح از آن زمان بیلی آیلیش برنده چندین جایزه گرمی، یک جایزه گلدن گلوب و حتی یک جایزه اسکار شده است.

بیلی بخاطر آهنگ «زمانی برای مردن نیست» که موسیقی آخرین فیلم جیمز باند به بازی دنیل کریگ است، برنده جایزه اسکار شده است.

در حال حاضر این خواننده آمریکایی 21 ساله کنسرت‌های خود در آمریکا به نام «Live at the O2» را آغاز کرده است.

اکنون طرفداران این دو خواننده مشهور امیدوارند با اعتراف کیتی پری و ابراز پشیمانی او شاید فرصتی دیگر برای همکاری میان آن دو بوجود آمده باشد.

این دو ستاره که سخت مشغول فعالیت‌های خود در صنعت موسیقی هستند در حال حاضر ساکن یک ایالت نیستند. با این حال طرفداران مشتاق و منتظر یک همکاری میان این دو ستاره سبک پاپ هستند.

۰
ارسال نظر