میزان افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور اعلام شد

کمیسیون مصوب کرد که افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد باشد و کف حقوق شاغلین را ۱۰ میلیون و بازنشستگان را ۹ میلیون تومان پیش بینی شد.

میزان افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور اعلام شد
کد خبر : ۲۲۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
2

 به گزارش وقت صبح،  علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای افزایش یک و نیم برابری حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه در حکم کارکنان وزارت کشور گفـت: به صورت متوسط ۵ میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با طرح پشنهاد خود در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: حقوق و دستمزد کارکنان وزارت کشور با توجه به شرح وظایف گسترده و سختی شغلی که دارند، نیازمند ترمیم بوده و به همین دلیل هم پیشنهادی را در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق مطرح کردم که بر اساس آن یک و نیم برابر حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه به حقوق کارکنان وزارت کشور در حکم آن‌ها اضافه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: بر اساس این پیشنهاد که به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ نیز رسید، به صورت متوسط حدود ۵ میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.

منبع: دیده بان ایران

۱
ارسال نظر
  • ناشناس

    وزارت بهداشت هم فقط نگاه میکنه

  • محمد

    اینا طرحهایی ۹۹ ساله هست...
    و با احتمال بالای ۹۹ درصد اجرایی نخواهد شد.
    فرض محال که محال نیست ، گیریم که اجرایی بشه
    خط فقر ۳۰ میلیون تومانی و حقوق ۱۰ - ۱۵ میلیون تومانی؟
    تازه اینا بدون حساب کردن تورم سال آینده هست.
    طرح باید زنده باشه روح تو بند بند اجزای تشکیل دهنده‌ اش باشه.
    می‌بایست مطابق نوسانات ارزی موثر بر بازار ،سبد کالای خانوار تشکیل داد و با واکنش حداکثر ۲ هفته ای با روند سعودی تورم واکنش اثر گذار نشان داد.نه این که اول سال یه مبلغی ۵۰ الی ۱۰۰ درصد کمتر از تورم سال گذشته رو به حقوق مردم اضافه کرد و اونارو با تکانه‌های شدید اقتصادی در سال آینده به حال خود رها کرد.