بخشودگی جرایم و 20% تخفیف برای بیمه‌های دی 1402 اجرایی شد

هر زمان که کاری را به لحظه آخر موکول کنیم، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که ما را از انجام دادن آن کار باز می‌دارد.

بخشودگی جرایم و 20% تخفیف برای بیمه‌های دی 1402 اجرایی شد
کد خبر : ۲۲۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

برای جلوگیری از این اتفاقات ناگهانی، باید اموری مانند تحویل پروژه، پرداخت اقساط یا تمدید بیمه را پیش از نزدیک شدن به موعد نهایی انجام دهیم تا شامل جریمه یا پیامدهای نامطلوب نشویم. جشنواره یلدای بیمه دات کام برای صاحبان خودرو که تا پایان دی ماه فرصت تمدید بیمه دارند، مزایای جذابی فراهم کرده است.

  1. تخفیف تمدید زودهنگام بیمه خودرو در جشنواره یلدای بیمه دات کام 

بیمه دات کام برای تمدید زودهنگام تمام بیمه‌نامه‌هایی که تا پایان دی ماه 1402 منقضی می‌شوند، جشنواره یلدا با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. جشنواره یلدای بیمه دات کام از 25 آذر 1402 آغاز شده و تا 30 آذر ادامه دارد. 

مدت زمان این جشنواره محدود است. پس اگر تا امروز بیمه خود را تمدید نکرده‌اید، اکنون بهترین زمان برای پیش‌خرید بیمه خودرو با کد‌های تخفیف بیمه دات کام است.

کد تخفیف 20% تمدید زودهنگام بیمه: yalda02

حتی اگر بیمه‌نامه قبلی خود را از بیمه دات کام نخریده‌اید، باز هم می‌توانید از این جشنواره تخفیف استفاده کنید. در بیمه دات کام امکان مقایسه طرح‌های بیمه خودرو بین 30 شرکت بیمه مختلف و معتبر فراهم شده است تا با خیالی آسوده، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مورد را انتخاب کنید.

  1. دریافت بیمه نامه رایگان از بیمه دات کام

هدایای بیمه دات کام در جشنواره یلدا فقط به کد تخفیف محدود نمی‌شود. اگر در طول جشنواره، خرید بیمه خود را انجام دهید شانس برنده شدن یک بیمه‌نامه رایگان دارید. شرایط شرکت در این قرعه کشی شامل موارد زیر است:

  • منقضی شدن اعتبار بیمه نامه در دی ماه 1402

  • خرید بیمه ثالث، بدنه و موتور از بیمه دات کام

  • استفاده از کد تخفیف جشنواره یلدا در تمدید بیمه نامه

بیمه دات کام از بین کسانی که از کد تخفیف یلدا استفاده کرده باشند، به قید قرعه 5 نفر را انتخاب کرده و هزینه تمدید بیمه‌نامه را به آن‌ها بازمی‌گرداند. 

با توجه به محدود بودن زمان جشنواره، شانس شما برای بردن یکی از این 5 جایزه بالاست. علاوه بر این، با توجه به استقبال همیشگی مخاطبان از جشنواره‌های بیمه دات کام، امکان افزایش تعداد جوایز در روزهای پایانی وجود دارد. پس اگر می‌خواهید بیمه ماشین خود را رایگان تمدید کنید، همین الان در جشنواره یلدا بیمه دات کام شرکت کنید

  1. بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

جرایم دیرکرد تمدید یا خرید بیمه شخص ثالث، در حالت عادی قابل بخشش نیست. تنها شرایط بخشش جرایم دیرکرد، اجرای طرح بخشودگی از طرف بیمه مرکزی است. طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در سال ۱۴۰۲، از روز دوشنبه ۱۳ آذر اجرایی شده است. در این طرح، موتورسیکلت‌ها از 13 آذر تا ۱۲ دی ۱۴۰۲ به مدت یک ماه و سایر وسایل نقلیه تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۱۸ روز، می‌توانند بدون اعمال جریمه دیرکرد نسبت به خرید بیمه ثالث اقدام کنند.

با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدای بیمه دات کام، اکنون بهترین فرصت برای تمدید بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه شخصی است. اگر تاکنون در خرید بیمه خودروی خود تاخیر داشته‌اید، می‌توانید با استفاده از این همزمانی، کمترین هزینه را در خرید بیمه پرداخت کنید.

 

۰
ارسال نظر