همسر سابق “ایلان ماسک” آرزوی زندگی و مردن در فضا را دارد!

گرایمز، خانم خواننده و همسر سابق ایلان ماسک امیدوار است در فضا زندگی کند و سن 65 سالگی در سیاره مریخ بمیرد!!

همسر سابق “ایلان ماسک” آرزوی زندگی و مردن در فضا را دارد!
کد خبر : ۲۰۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آلیس بوچر که با نام هنر گرایمز سناخته می‌شود به تازگی فاش کرده است که امیدوار است در فضا زندگی کند و بمیرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گرایمز می‌گوید امیدوار است تا سن 65 سالگی در فضا زندگی کند و همان جا بمیرد: «مریخ عالی خواهد بود.» گرایمز امیدوار است که زندگی‌اش بر روی سیاره زمینی هر چه زودتر به پایان برسد!!

وقتی از این خانم خواننده پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای سفر به خارج از زمین دارد یا خیر، این نوازنده کانادایی به سادگی پاسخ داد: «قطعا. امیدوارم در فضا بمیرم.»

او افزود: «من می‌خواهم به اندازهای از زمین دور شوم که دیگر نتوانم بازگردم. جایی که به پایان زندگی‌ام نزدیک‌تر باشم. شاید 65 سالگی.»

در واقع، این خانم هنرمند فکر می‌کند که مریخ، به‌طور خاص، مکانی عالی برای پایان دادن به زندگی‌اش خواهد بود. این خانم 35 ساله گفت: «من می‌خواهم به فضا سفر کنم. مخصوصا به مریخ و تا پایان زندگی‌ام همانجا زندگی کنم.»

آرزوی بزرگ همسر سابق ایلان ماسک غیرممکن نیست!

گرایمز از ازدواج با ایلان ماسک دختری 1 ساله به نام «Exa Dark Sideræl» و پسری 3 ساله به نام «X Æ A-12» دارد. او فاش کرد که چیزی وجود دارد که می‌تواند برنامه‌های او را تغییر بدهد.

«اگر مسئولیت مهمی داشته باشم تجدید نظر خواهم کرد. مثلاً اگر نوه دار شوم، ممکن است نظرم را تغییر دهم. اما ترجیح می‌دهم فضا و سیاره‌های دیگر را ببینم.»

او ادامه داد: «من می‌خواهم به مریخ نقل مکان کنم. اما باید صبر کنم تا بچه هایم بزرگ شوند. مثل 25 ساله شوند. فکر می‌کنم اگر روی زمین بمیرم، پشیمان خواهم بود.»

با توجه به این واقعیت که شرکت ایلان ماسک، اسپیس ایکس، در حال حاضر روی یک موشک پرتاب سنگین 3 میلیارد دلاری قابل استفاده برای انتقال انسان و محموله به ماه و مریخ کار می‌کند، آرزوی گرایمز غیرممکن نیست!

۰
ارسال نظر