عکس عجیب یک زوج عاشق کنار خیابان وایرال شد

تصویری از یک زوج ایرانی در فضای مجازی منتشر شده که آنطور که مشخص است، این عکس گذری و بدون هیچ پیش‌زمینه ای گرفته شده است.

عکس عجیب یک زوج عاشق کنار خیابان وایرال شد
کد خبر : ۱۹۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ تصویری در فضای مجازی منتشر شده که به نظر صرفا ثبت یک لحظه بوده و هیچ پیش‌زمینه خاصی ندارد.

نحوه نشستن این زوج در کنار خیابان برخی کاربران را به این فکر واداشته که همدلی و صمیمیت نیاز زیادی به ثروت ندارد و می‌توان در کنار خیابان هم خوشحال بود. به نوعی این دسته از کاربران شاید دچار نوعی از تعمیم‌گرایی شده‌اند.

به هر حال این موضوع ذهن برخی از کاربران را درگیر کرده، مسائلی از جمله بیشتر بودن سن زن از مرد یا چگونگی تهیه جهاز که جواب یکسانی برای آن جهت قانع کردن همه وجود ندارد، پر بحث شده است.

واکنش کاربران فضای مجازی

برخی‌ها مانند نیاکان خود فکر می‌کنند، پول لزوما خوشبختی نمی‌آورد و در مقابل برخی کاربرانِ تلویحا واقع‌گرا نمیتوانند این نظریه را بپذیرند.

مثل وحید که در این باره واقع گرا به نظر میامد و توییت کرده بود: نه مرسی، من با کافه ی گرون رفتن و ماشین مدل بالا خوشحال ترم تا نشستن وسط خیابون و کیک دوقلو خوردن.

تعبیر دیگری که میتوان از واکنش کاربران برداشت کرد، فانتزی نشان دادن فقر است. کاربرانی که طرفدار «پول خوشبختی نمی‌آورد» هستند، معمولا به دنبال سانتی‌مانتال کردن مفهوم فقر هستند و وانمود می‌کنند احساسات جایگاهی ویژه‌تر و والاتر از فقر دارد.

در میان تمام واکنش ها و سمت و سوهایی که کاربران به آن گریز زده اند، خالی از لطف نیست که یادآوری شود، فردی که توانسته به نیاز های خود پاسخ بهتری بدهد، شانس بهتری دارد که فرد موفق‌تری باشد و فقر یکی از موانع پاسخ دادن به نیازهای فردی است.

فِرِدی به احترام به حریم شخصی پایبند بود: هرجای دنیا باشی یه ایرانی پیدا میشه یواشکی ازت یه عکس اینجوری بگیره بگه وای با هم خیلی خوشحال بودن. یکی دیگه هم پیدا میشه کوت میکنه میگه فقرو عادی سازی نکنید. فقر زیبا نیست. شاید نه خوشحالن نه فقیرن. فقط حال کردن رو زمین بشینن. کم دخالت کنید.

۰
ارسال نظر