خودکشی جوان یاسوجی با وصیت نامه عجیب

یک جوان ۲۲ ساله یاسوجی در وصیت نامه خود با حلالیت طلبیدن از پدر و مادر خویش از آنان خواسته است تمام توانشان را برای موفقیت برادر کوچک ‌تر بکار گیرند.

خودکشی جوان یاسوجی با وصیت نامه عجیب
کد خبر : ۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
0

شب گذشته جوان ۲۲ ساله بخش لوداب در شهرستان بویراحمد با نوشتن وصیت نامه ای خودکشی کرد. این جوان ۲۲ ساله در خانه پدری خود و با به جا گذاشتن وصیت نامه ای عجیب خود کشی کرد.

اگرچه دلیل خودکشی جوان یاسوجی هنوز نامشخص است اما فعلا اطلاعات موجود نشان میدهد که او با طناب دست به حلق آویز کردن خود زده است.

وی دارای مدرک کارشناسی بوده و بنا به گفته اهالی، هیچگونه نگرانی خانوادگی برای این جوان ۲۲ ساله وجود نداشته است.

وی در پایان وصیت نامه خویش از خانواده اش خواسته است حتما کلمه " میرزا " را بر سنگ قبر وی بنویسند.

در طی چند ماه ماه گذشته خبر خودکشی چندین کودک و نوجوان شوک بزرگی به وجدان جامعه وارد کرد. خبر خودکشی بچه هایی که به علت نداشتن امکان مالی کافی برای خرید گوشی و تبلت یا ناکامی در کنکور دست به خودکشی میزنند.

با وجود اینکه خودکشی در زمره یکی از مهمترین نشانه های وجود بحران اجتماعی تلقی میشود هنوز مقامات رسمی و مسئول واکنش خاصی به موضوع اخبار خودکشی نشان نداده اند.

نقشه ی آمار خودکشی ایران با مناطق محروم ایران تطبیق غیر قابل انکاری دارد. بیشترین آمار خودکشی مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و کرمانشاه، لرستان، و کمترین مربوط به خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان است. استان هایی که من جمله محروم ترین استان های ایران هستند.

منبع: ایلنا

۰
ارسال نظر