سردار آزمون “امین فردین” را رسوا کرد!

سردار آزمون در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت که از سرنوشت تلخی که در انتظار پاپاراتزی معروف “امین فردین” است خبر داد.

سردار آزمون “امین فردین” را رسوا کرد!
کد خبر : ۹۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران که بارها از طرف امین فردین با خبرهای جعلی مورد حمله قرار گرفته بود با انتشار استوری از روزهای شومی که در انتظار این آقای پاپاراتزی است پرده برداشت.

استوری که سردار آزمون در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته نشان می دهد شاکی اصلی این آقای پاپاراتزی که اقدام به شکایت کرده است فردی به نام دکتر چلبیانلو است.

گمانه زنی ها از استوری سردار آزمون بر این است که این فردی شاکی می تواند آقای دکتر امین چلبیانلو همسر جدید آناشید حسینی باشد.

این گمانه ها از آنجایی آب می خورد که امین فردین پاپاریزی معروف مدتی آناشید حسینی را سوژه خبرهای جعلی خود برای جذب مخاطب کرده بود.

بنابراین فکر تمام کاربران با دیدن اسم دکتر چلبیانلو در انتهای استوری سردار آزمون به سمت همسر جدید آناشید حسینی رفت.

اما تا این لحظه هنوز صحت و سقم این موضوع که فرد شاکی از امین فردین همسر آناشید حسینی است یا تنها یک تشابه اسمی با ایشان دارد مشخص نشده است.

امین فردین پاپاراتزی جنجالی در سالهای قبل به عنوان خبرنگار در ایران مشغول به فعالیت بود.

اما مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و با انتشار خبرهایی کذب به عنوان پاپاراتزی درباره افراد مشهور و سلبریتی ها سعی در دیده شدن و جذب مخاطب دارد.

۰
ارسال نظر