چرا همستر بالا نمیاد؟

در برخی ساعت ها کاربران گله دارند که چرا همستر بالا نمیاد یا خطا می دهد. با توجه به بیش از 250 میلیون عضو و زمان شروع چالش ها می توان این موضوع را بررسی کرد.

چرا همستر بالا نمیاد؟
کد خبر : ۲۳۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- امروز سه شنبه 26 تیر از ساعتی پیش برای برخی کاربران بازی همستر بالا نمی آید.

بر اساس بررسی های وقت صبح این مشکل برای برخی اکانت ها است و برای بعضی باز می شود.

با توجه به این موضوع بعید نیست که بازهم مشکل از سرورها باشد و کار خاصی جز صبر لازم نیست انجام دهید.

اگر تا چند ساعت آینده درست نشد می توانید چندبار از بازی و تلگرام خارج شوید و دوباره وارد شوید به احتمال زیاد درست می شود.

همستر واکنش رسمی به این موضوع نداده است.

سابقه خبر

از ساعات ابتدایی امروز یکشنبه 24 تیر 1403 بازی همستر باز نمی شود و صفحه خالی نشان می دهد.

مهم: فوری/ مشکل همستر حل شد + راه حل باز کردن

صفحه رسمی همستر در واکنش به این اتفاق نوشت ما از مشکلات آگاه هستیم و در تلاشیم آن را در اسرع وقت حل کنیم.

خیلی کم پیش می اید که بن شدن همستر اتفاق بیفتد و بیشتر مشکل موقتی است.

مشکل حل شد. 

برای کد مورس امشب هم لینک زیر را ببینید:

کد مورس امروز همستر کمبات 24 تیر 1403 یکشنبه شب + قیمت جدید

برای کارت های جدید امروز یکشنبه 24 تیر لینک زیر را ببینید:

کارت های امروز همستر کمبات ۲۴ تیر ۱۴۰۳ یکشنبه + معرفی کارت مرموز ۱۲ میلیونی

پیام همستر:

we are aware of the issues with the Hamster Kombat app, and are working to resolve it as quickly as possible

پیام همستر

هرچند پیام رسمی همستر نشان می دهد مشکل سراسری است اما  یک فرضیه وجود دارد:

همستر طبق مصاحبه ی که ۳ روز پیش داشت داره عمل میکنه.

یعنی اکانت های متقلب و ربات هایی که زیرمجموعه شده بودند را حذف می‌کند.

از نظر فنی منطقی هست که دسترسی کشورهایی که بیشترین تقلب و کاربر داشته بسته بشه تا یکسری کوئری (درخواست) در دیتابیس (فضای اطلاعات کاربرا) اجرا بشه و در نتیجه ممکنه است: 

  • از سکه کم بشه 
  • زیرمجموعه حذف بشه
  • اکانت باز بشه با نصب موجودی 
  • و از این دست اتفاقات

 

مشکلات دیگر

 برای اطلاع از اینکه چرا همستر بالا نمیاد، باید به عوامل مختلفی رجوع کنیم. آشنایی با این عوامل به شما کمک می‌کند تا مشکل خود را برطرف کنید و به کسب سکه‌های بیشتر ادامه دهید.

۱. مشکلات فنی همستر

یکی از دلایل اینکه چرا همستر باز نمیشه مربوط به مشکلات فنی است. این مشکلات عبارت‌اند از:

داون‌تایم (Downtime): گاهی سرورهای همستر به‌منظور تعمیر یا به‌روزرسانی از دسترس خارج می‌شوند. چنین کاری در اغلب وب‌سایت‌ها رایج است. در این مواقع، باید منتظر بمانید تا مجدداً ربات فعال شود و در دسترس شما قرار بگیرد. همچنین، می‌توانید از به‌روزرسانی‌های رسمی همستر ازطریق رسانه‌های رسمی این بازی مطلع شوید.

مشکلات فنی (Temporary Glitches): گاهی اشکالات فنی موقتی باعث می‌شوند که همستر خوب کار نکند. در این مواقع، دستگاه خود را خاموش و روشن کنید و یا اینکه منتظر بمانید تا مشکل حل شود.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

۲. مشکلات اتصال به اینترنت

در پاسخ به این پرسش که چرا همستر بالا نمیاد، می‌توانیم به مشکلات اتصال اینترنت نیز اشاره کنیم. این مشکلات شامل موارد زیر هستند:

اتصال ناپایدار اینترنت (Unstable Internet Connection): مشکل اتصال می‌تواند از پایین‌بودن سرعت اینترنت ناشی شود. همچنین، وی‌پی‌ان و آی‌پی شما نیز در ایجاد این چالش نقش دارند. ازاین‌رو، باید اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. همچنین، تعویض وی‌پی‌ان و آی‌پی نیز می‌تواند این مشکل را برطرف سازد.

قطع اینترنت (Internet Outage): اگر اینترنت شما قطع باشد، نمی‌توانید هیچ‌کدام از برنامه‌های مبتنی بر وب را بارگیری کنید. در این مواقع، باید با ارائه‌دهنده سرویس اینترنت خود تماس بگیرید و علت قطعی را جویا شوید.

۳. مشکلات مربوط به دستگاه (Device-Related Issues)

برخی از عوامل اینکه چرا همستر باز نمیشه مربوط به تلفن همراه هوشمند شما هستند. این عوامل را می‌توانیم به‌صورت زیر بیان کنیم:

نسخه قدیمی نرم‌افزار (Outdated App): اگر تلگرام شما به‌روزرسانی نشده باشد، ممکن است که نتوانید برنامه‌های مبتنی بر این پیام‌رسان را به‌خوبی اجرا کنید. برای رفع این مشکل، به‌سراغ آخرین نسخه تلگرام در گوگل‌پلی یا اپ‌استور بروید.

مشکلات فضای ذخیره‌سازی دستگاه (Device Storage Issues): درصورتی‌که فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما پر شده باشد، در بارگیری اغلب نرم‌افزارها با مشکل مواجه می‌شوید. ازاین‌رو، با پاک‌کردن فایل‌های اضافی، فضای مناسبی را در دستگاه خود ایجاد کنید.

سازگاری با دستگاه (Device Compatibility): مطمئن شوید که سیستم شما از سخت‌افزار لازم برای پشتیبانی از همستر کمبات برخوردار است. برای مطالعه مشخصات سخت‌افزار خود، به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

در این مورد بخوانید: کارت های بازی همستر کامبت: کارت های امروز همستر

۴. مشکلات مربوط به حساب کاربری (Account-Related Issues)

تا اینجا به این پرسش که چرا همستر بالا نمیاد از جوانب مختلفی پاسخ دادیم؛ بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که مشکل از حساب کاربری شما باشد:

مشکلات ورود (Login Issues): اگر نمی‌توانید به تلگرام خود وارد شوید، صحت نام کاربری و رمز عبورتان را بررسی کنید. درصورتی‌که آن‌ها را فراموش کرده‌اید، از گزینه بازنشانی رمز عبور استفاده کنید.

مسدودشدن حساب (Account Ban): احتمال دارد که به‌دلیل نقض شرایط امنیتی همستر کامبت، حساب کاربری شما مسدود شده باشد. در این صورت، برای رفع مشکل با پشتیبانی این بازی ارتباط برقرار کنید.

۱
ارسال نظر