بهترین گیاهان آپارتمانی برای سلامتی شما!

این گل و گیاهان آپارتمانی چه برای زیبایی یا سلامت جسم و روان شما گزینه‌های بسیار مناسبی هستند!

بهترین گیاهان آپارتمانی برای سلامتی شما!
کد خبر : ۲۲۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- گیاه‌پزشکی مدت‌هاست توسط پزشکان غربی به مراجعه کنندگان پیشنهاد می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بهترین گیاه آپارتمانی، گیاهی است که با سبک زندگی شخصی و همچنین برنامه روزانه و روتین شما مطابقت داشته باشد.

حتی اگر استعدادی در نگهداری و مراقبت از گیاهان ندارید نیز ناراحت نباشید. مراقبت از این گیاهان آنقدرها نیز سخت نیست. اگر انگشت شست سبز ندارید زیاد نگران نباشید! مراقبت از بسیاری از بهترین گیاهان برای سلامتی شما آسان است، بنابراین می توانید از حضور آنها لذت ببرید و از مزایای سلامتی آن بهره مند شوید.

لی لی یا سوسن صلح

این گیاه بسیار مقاوم است و گل‌های بسیار زیبایی دارد. پزشکان حدس می‌زنند این گل برای طول عمر نیز مفید باشد. سوسن صلح همچنین دارای خواص تمیز کنندگی هوا هستند و به حذف دی اکسید کربن و ترکیبات آلی فرار از هوا کمک می‌کند.

فیکوس 

فیکوس‌ها گیاهان آپارتمانی بسیار خوبی هستند. به طور کلی مراقبت از آن‌ها آسان است و فقط باید هر هفته یا ده روز آبیاری شوند. تحقیقات نشان می‌دهد فیکوس خواص تصفیه کننده هوا دراند. فقط مطمئن شوید که آن‌ها را کاملاً از حیوانات خانگی و کودکان خردسال دور نگه دارید زیرا در هنگام بلع بسیار سمی هستند.

سانسوریا

سانسوریا گیاهی تزئینی است و به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. این گیاهان تنها زمانی نیاز به آبیاری دارند که خاکشان کاملا خشک است. این گیاهان همچنین در هر نوع نوری رشد می‌کنند. سانسوریا به حذف سموم از هوا کمک زیادی می‌کند. 

پتوس

این گیاه آپارتمانی دارای برگ‌هایی به شکل قلب است که ممکن است سبز یا زرد باشند. رشد آن‌ها آسان است و فقط به نور غیر مستقیم خورشید و آبیاری کم نیاز دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که این گیاهان می‌توانند سطح ازن داخل خانه را کاهش دهند، که می‌تواند تنفس را آسان‌تر کند و خطر ابتلا به بیماری‌های تنفسی را کاهش دهد. 

انواع کاکتوس‌ها

کاکتوس‌ها از مقاوم‌ترین گیاهان هستند که نیازی به آبیاری منظم ندارند. آن‌ها همچنین در اشکال و اندازه‌های مختلفی برای تزئین فضای شما وجود دارند و می‌توانند به تمیز کردن هوا کمک کنند. برخی از کاکتوس‌ها همچنین به رطوبت اتاق کمک می‌کنند.

منبع: www.goodhousekeeping.com

۰
ارسال نظر