عکس/ ستاره سادات قطبی در سریال مشاور

ستاره سادات قطبی چندی پیش در یک استوری از نقش جدیدش گفته بود اما آن را لو نداد. حالا مشخص شده او بازیگر سریال مشاور شده است.

عکس/ ستاره سادات قطبی در سریال مشاور
کد خبر : ۲۲۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
1

به گزارش وقت صبح، ستاره سادات قطبی از چهره‌های محبوب صداوسیماست که در شبکه های اجتماعی هم فعال است و این عکس را از بازی در سریال مشاور منتشر کرده است.

ستاره سادات قطبی در سریال مشاور

سریال «مشاور» با موضوع و رویکردی متفاوت هر شب از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق در حال پخش است.

این سریال تلویزیونی 26 قسمتی دست روی موضوع مهمی گذاشته که شاید دغدغه اکثریت جامعه ایرانی باشد.

این فیلم مجموعه‌ای از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر خانوادگی و در پی گره گشایی از اختلافات آنهاست.

مجموعه مشاور برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی یا ازدواج مجدد به دلیل فوت یا طلاق هستند می‌تواند آموزنده باشد و از این جهت که یکی از مسائل روز جامعه ایرانی است اهمیت مضاعف دارد.

«مشاور» نیم نگاهی هم به مطالب آموزش با قالبی متنوع یعنی سریالی با قصه‌های مختلف دارد و به جای گفت و گو از فرم نمایشی برای آسیب شناسی اجتماعی و فردی و با تمرکز بر خانواده به عنوان محور جامعه ایرانی و اسلامی بهره برده است.

در حالی بسیاری از این نوع برنامه‌ها گفت و گو محور بود و بسیاری از مخاطبان را با خود همراه نمی‌کرد.

روایت این سریال اپیزودیک یعنی با فضاهای متفاوت داستانی است که در هر قسمت آغاز و پایانی مشخص دارد و برای مخاطب کسل کننده نیست. «مشاور» را می‌توان از تولیدات متفاوت و برجسته شبکه افق دانست و می تواند الگویی جدید در پرداختن به این نوع مسائل باشد. 

فرهاد قائمیان نقشی متفاوت در این سریال دارد.

۱
ارسال نظر
  • هومن

    خیلی جالبه این خانم چادرش رو توی سریال مشاور گذاشته کنار و عکس بدون چادرش رو استوری میکنه و کم کم .....اینا چادریهای واقعی رو خراب میکنن