مد "بانوی گربه دوست" چیست؟

توجه چهره‌های مشهور و طراحان مد به سبک «بانوی گربه دوست» این روند مد را ترند کرده است.

مد "بانوی گربه دوست" چیست؟
کد خبر : ۲۲۶۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از independent؛ از تیلور سوئیفت و سارا جسیکا پارکر گرفته تا جی دبلیو اندرسون و لانا دل ری به‌نظر می‌رسد هر طرف را که نگاه می‌کنیم پای یک گربه یا چند گربه در میان است.

در میان اطرافیان هم اغلب شاید یک نفر باشد که در هر فرصتی از نشانک (ایموجی) گربه‌ای با چشم‌های قلبی استفاده می‌کند. این فرد احتمالا «بانوی گربه‌دوست» یا به اصطلاح کت لیدی (Cat Lady) است.

نقش شیر معمولا در لباس‌ها‌ و لوازم جانبی زینتی دیده می‌شود.

در دنیای مد، از جواهرات گرفته تا نقوش تزیینی، این گربه‌سان نماد قدرت و جلال و جبورت و سلطنت است.

نقش ببر و پلنگ نیز یکی از عناصر اصلی مد «همسر خلاف‌کار» است که در همین زمستان بسیار پرطرفدار شد، اما گربه، پسرعموی کوچک‌تر آن‌ها، بعد از فتح اینستاگرام و تیک‌تاک این بار نبض دنیای مد را در دست گرفته است.

به گزارش نشریه مد «ال» (Elle)، به‌تازگی بها دادن به مامان گربه درونی نه‌تنها پذیرفته، بلکه حتی مد شده است.

اینکه تیلور سوئیفت، یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های روی زمین، «بانوی گربه‌دوست» است به این امر کمک کرده است.

سه گربه این خواننده- اولیویا بنسون و مردیت گری و بنجامین باتن- تا حد زیادی بخشی از دنیای طرفداران او هستند و در شبکه‌های اجتماعی این خواننده نیز حضور دارند.

در پایان سال ۲۰۲۳، هنگامی که سوئیفت به‌عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد، عکس او در حالی که گربه‌اش بنجامین باتن به دور گردنش حلقه زده بود روی جلد مجله رفت.

اگر سوئیفت را ملکه «بانوهای گربه‌دوست» مشهور بنامیم، چهره‌های شناخته‌شده دیگری نیز هستند که با او در این عشق هم‌داستان‌اند.

سارا جسیکا پارکر سر صحنه فیلم‌برداری «به همین آسانی...» (Just Like That) عاشق بچه‌گربه سریال شد و او را با خودش به خانه برد، نامش را به لوتوس تغییر داد، و اکنون در اینستاگرام مرتب عکس‌هایش را به اشتراک می‌گذارد.

در «آرگیل»، فیلم پرفروش جدید متیو وان، گربه کارگردان به نام چیپ را در نقش گربه‌ای به نام الفی می‌بینیم. این گربه کلودیا شیفر، همسر متیو وان، است که روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم در کنار شیفر حضور یافت.

 

۰
ارسال نظر