"لی یونگ ئه" پس از 20 سال به نقش "یانگوم" بازمی‌گردد!

لی یونگ ئه که همه ما با نقش‌آفرینی در سریال «یانگوم» می‌شناسیم پس از بیست سال برای فصل دوم سریال جواهری در قصر بازخواهد گشت!

"لی یونگ ئه" پس از 20 سال به نقش "یانگوم" بازمی‌گردد!
کد خبر : ۲۲۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-لی یانگ ئه اخیرا تایید کرده است که سریال «جواهری در قصر» فصل جدیدی خواهد داشت و او بار دیگر در نقش اول بازخواهد گشت! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لی یانگ ئه تایید کرد بار دیگر بعد از 20 سال نقش خود را به عنوان دای جانگ گیوم یا همان یانگوم بازی خواهد کرد! 

لی یانگ ئه با نقش نمادین خود در نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» به تلویزیون باز خواهد گشت.

در 30 ژانویه تایید شد: «فصل جدید درام تاریخی پرفروش جواهری در قصر برای شروع فیلمبرداری در ماه اکتبر آماده می‌شود. از آنجایی که بازیگر نقش اول لی یانگ ئه سال گذشته در ماه ژوئن انتخاب شد، ما اخیرا قرارداد خود را با فیلمنامه‌نویس سریال به پایان رساندیم.»

این سریال به دنبال داستان درام «جواهری در قصر» متعلق به شبکه ام‌بی‌سی در سال 2003 است. این سریال جدید نیز به داستان زندگی یانگوم به عنوان یک پزشک زن در زمان چوسان می‌پردازد.

سال 2024 بیستمین سالگرد این سریال است و آغاز فیلمبرداری فصل جدید را معنادارتر می‌کند. این درام با هدف پخش در اوایل سال آینده میلادی در حال تولید است.

لی یونگ ئه بازیگر نقش اصلی «جواهری در قصر» پس از درخشیدن در نقش‌های متعدد دیگری از جمله «سایمدانگ، خاطرات نور»، «بازرس کو»، «یک بهار خوب» بار دیگر نقش اصلی سریال را بر عهده خواهد گرفت.

منبع: www.soompi.com

۰
ارسال نظر