تصاویر/ خوش لباس‌ترین فرد سال این شخصیت یک سریال ترکی است!

احتمالا این روزها کسی نیست که اسم سریال ترکیه‌ای «خانواده» (Aile) را نشنیده باشد. این سریال مورد انتظار، مخاطبان زیادی را به پای تماشا کشانده و آن‌ها را مجذوب خود کرده است.

تصاویر/ خوش لباس‌ترین فرد سال این شخصیت یک سریال ترکی است!
کد خبر : ۲۲۴۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، سریال Aile با بازی کیوانچ تاتلیتو و سرینای ساریکایا، علاوه بر داشتن یک سناریوی جالب و بازی‌های فوق العاده، به دلیل طراحی لباس موفقش نیز مورد استقبال قرار گرفته. 

این طراحی لباس موفق در کاراکتر دِوین (سرینای ساریکایا) کاملا مشهود بوده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. 

دوین آکین به عنوان یک کاراکتر تلویزیونی، هم با زیبایی و هم با ظرافت خود مخاطبان را میخکوب می‌کند. دوین در سریال Aile نقش روانشناسی را ایفا می‌کند که سعی دارد با سبک منحصر به فرد خود، زندگی مردم را لمس کند. 

قطعا مد و استایل یکی دیگر از چیزهاییست که دوین در آن موفق عمل کرده. ترکیب استایل‌های موفق دوین با دامن و ژاکت کلاسیک، ترکیب شلوار جین و پیراهن‌های مردانه و استایل‌های روزمره‌ی او میان مخاطبان بسیار محبوب است. 

استایل خاص دوین در لباس پوشیدن، می‌تواند هم در زندگی روزمره و هم در موقعیت‌های خاص برای شما الهام بخش باشد. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به استایل دوین داشته باشیم. با ما در این بررسی همراه باشید. 

استایل شلوار جین و پیراهن سفید

خوش لباس‌ترین فرد سال شخصیت دوین سریال ترکی خانواده بود.

استایل دوین سرشار از المان‌های ساده و راحت است. با این وجود دوین همواره شیک به نظر می‌رسد. او حتی زمانی که فقط پیراهنی ساده همراه با شلوار جین می‌پوشد، می‌تواند ظاهری راحت و شیک داشته باشد. 

این ترکیب استایل می‌تواند هم در زندگی روزمره و هم در ملاقات‌های دوستانه گزینه بسیار مناسبی به شمار رود. ممکن است فکر کنید اگر این استایل را امتحان کنید به زیبایی دوین نخواهید شد. 

اما نکته اصلی این است که این استایل را به درستی اجرا کنید و همراه با مو، آرایش و آکسسوری‌های مناسب آن را تکمیل کنید. راحتی شلوار جین و ظرافت پیراهن سفید تعادل بسیار خوبی در استایل شما ایجاد می‌کند. 

استایل دامن همراه با چکمه و کت کلاسیک

خوش لباس‌ترین فرد سال شخصیت دوین سریال ترکی خانواده بود.

به عنوان یک مخاطب قطعا شاهد این موضوع بوده‌اید که چگونه استایل‌های ساده، توسط دوین تبدیل به یک استایل کلاسیک می‌شوند. وقتی صحبت از لباس‌های کلاسیک به میان می‌آید، دوین کاملا شیک است. 

استایل او با دامن مدادی، ژاکت راسته، پیراهن ساده و چکمه‌های همسان می‌تواند بی‌اندازه شیک و دوست داشتنی باشد. 

شاید تصور کنید ایجاد کردن این ترکیب همسان غیر ممکن است و از تلاش کردن منصرف شوید اما خوشبختانه دوین به جای همه‌ی ما تلاش خود را کرده و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز به نمایش گذاشته است. 

استفاده از این استایل دوین می‌تواند یک گزینه مناسب برای جلسات کاری و یا قرار ملاقات‌های رسمی باشد. 

برای ایجاد چنین استایلی می‌توانید یک دامن کلاسیک، یک کت بلند یا متوسط همراه با پیراهن ساده تهیه کنید. این استایل عالی با چکمه و کفش پاشنه بلند، یک ترکیب بسیار خوب را ایجاد می‌کند. 

استایل شلوار جین به همراه کت

خوش لباس‌ترین فرد سال شخصیت دوین سریال ترکی خانواده بود.

دوین در ترکیب لباس‌های غیررسمی با سبک کلاسیک بسیار موفق است. این توانایی همان چیزی است که باید از دوین بیاموزیم. ترکیب شلوار جین و کت می‌تواند داشتن راحتی و ظرافت را در یک استایل، برای شما ممکن سازد البته تا زمانی که انتخاب‌های شما در آکسسوری‌ها مناسب و درست باشند. 

این ترکیب گزینه مناسبی برای استایل شما در زندگی روزمره و وقت گذراندن با دوستانتان است. شک نکنید استفاده از رنگ‌های مختلف شلوار جین، می‌تواند استایل شما را متفاوت کند. 

شیک بودن با کت قهوه‌ای

خوش لباس‌ترین فرد سال شخصیت دوین سریال ترکی خانواده بود.

به نظر می‌رسد یکی از موارد مورد علاقه دوین در استایل، استفاده از کت قوه‌ای در هوای سرد است. کت قهوه‌ای هم شیک بنظر می‌رسد و هم بدن را گرم نگه می‌دارد. 

این کت‌های بلند با انواع المان‌ها تناسب دارند به همین دلیل بهتر است یکی از آن‌ها را به کمد خود اضافه کنید. 

استفاده درست از لباس‌های روزمره

خوش لباس‌ترین فرد سال شخصیت دوین سریال ترکی خانواده بود.

باید بدانید که ما همیشه در دنیای شلوار و کاپشن زندگی نمیکنیم. کمد لباس‌های دوین نیز تنها شامل لباس‌های کلاسیک و رسمی نیست. البته نکته قابل توجه در استایل دوین این است که او این لباس‌های روزمره و غیر رسمی را با سبک خودش به نمایش می‌گذارد. 

تا به حال به پوشیدن تی شرت با پیراهن کوتاه، دکلته و راحتی فکر کرده‌اید؟ دوین این سبک را نیز امتحان کرد و در آن موفق بود. این نوع ترکیب تی شرت و لباس راحتی می‌تواند در عجله روزانه یا در دورهمی‌‎های دوستانه شما را نجات دهد. 

لباس‌ها و ترکیب‌های دوین نشان دهنده یک استایل ظریف، شیک و ساده است. با الهام از سبک او می‌توانید در زندگی روزمره و مناسبت‌های خاص ترکیب‌های فوق العاده‌ای برای خود بسازید. 

منبع: چی بپوشم

۰
ارسال نظر