عکس/ پاسخ معنادار شجاع خلیل زاده به جنجال بازیکن فوتبال زنان

مصاحبه اخیر شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور سازی درباره مقایسه ورزشکاران رشته های دیگر ورزشی با بازیکنان فوتبال باعث هجمه شدیدی علیه او شده است.

عکس/ پاسخ معنادار شجاع خلیل زاده به جنجال بازیکن فوتبال زنان
کد خبر : ۲۲۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- اظهارات اخیر شجاع خلیل‌زاده ستاره سابق پرسپولیس درباره موضوع جنجالی حواله خودرو بازیکنان فوتبال باعث موضع گیری برخی علیه او شده است.

او در بخشی از این مصاحبه گفته بود که ورزشکاران سایر رشته ها باید حد خودشان را بدانند و با فوتبالیست‌ها مقایسه نشوند.

همین امر سبب شد که الهام فرهمند بازیکن تیم ملی فوتبال زنان که سوگوار دوست و همبازی اش مرحوم ملیکا محمدی بود، با انتشار یادداشت تندی در اینستاگرام واکنش کوبنده ای به صحبت های خلیل زاده نشان دهد.

فرهنمد در این مورد نوشته بود:

«کاش حداقل الان که یکی از سرمایه های ایران را در تصادف با خودروی کرایه ای تیبا از دست دادیم، انقدر از آن حواله لعنتی واردات خودرو نمی گفتید.»

در همین راستا اکنون و با گذشت چند روز از این حواشی، کاپیتان تراکتورسازی توضیحات جالبی را در پاسخ به استوری انتقادی فرهمند نوشته است.

شجاع خلیل‌زاده در این‌ رابطه نوشته است:

«ورزشکارا نباید باهم بجنگیم. ما باید همه پشت هم باشیم و در مورد حقوقی که در اختیار ورزشکاران حرفه‌ای باشه، مطالبه‌گری کنیم. 

این مسئله‌ای بود که دوست داشتم روش تاکید کنم و توی انزلی هم گفتم همه ورزشکاران ممتاز حقشونه از شرایط مساعد برخوردار باشن و بدون دغدغه تلاششون رو بذارن توی رشته ورزشی خودشون به بالاترین درجه برسن.»

Shoja.Khalilzadeh_vaghtesobh

۰
ارسال نظر