مدل موی "هری استایلز" طرفداران را فراری داد!

مدل موی جدید هری استایلز به جنجالی و عوایی بزرگ در فضای مجازی تبدیل شده است!

مدل موی "هری استایلز" طرفداران را فراری داد!
کد خبر : ۲۱۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-طرفداران هری استایلز، خواننده محبوب هالیوودی، با واکنش‌های عجیب خود همه را غافلگیر کردند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هری استایلز رسماً مدل موی جدید خود را به اشتراک گذاشت. با این حال اوضاع طوری که آقای خواننده 29 ساله انتظار داشت پیش نرفت!  

هری استایلز پس از تراشیدن مدل موی خاص خود فضای مجازی را بهم ریخت! 

شایعات مدل موی آقای خواننده زمانی منتشر شد که عکس‌هایی با کیفیت پایین از او در فضای مجازی منتشر شد. اکنون، برند سبک زندگی او به نام «پیلیزینگ» اولین عکس رسمی از مدل موی جدیدش را منتشر کرده است! 

انتشار این عکس از هری استایلز با خبری مهم برای طرفداران به همراه بود.

 سایت این برند سلامتی و سبک زندگی نوشت« بنیان‌گذار ما، هری استایلز، خبری ویژه برای شما دارد! عطر دلپذیر جدید او در نوامبر 2023 به بازار میاید.»  

حمله موافقان و مخالفان!

بخش نظرات این پست با نظراتی ضد و نقیض و عجیب پر شده است.

یکی از طرفداران نوشت: «نمی‌توانم دروغ بگویم او هنوز خیلی خوب به نظر می‌رسد.» در حالیکه بسیاری از طرفداران معتقدند مدل موی جدید آقای خواننده مناسب او نیست و زیبایی او را به طور فاحشی کم کرده است. 

harry-styles-newhair

این بار دومی است که هری استایلز در این ماه جنجالی بزرگ به پا کرده است.

نقاشی هری استایلز که توسط دیوید هاکنی کشیده شده است در این ماه برای اولین بار در گالری ملی پرتره بریتانیا به نمایش درآمد.

هاکنی که بیشتر به خاطر مشارکتش در جنبش پاپ آرت دهه 1960 شناخته می‌شود، استایلز را با ژاکت پشمی راه راه نارنجی و قرمز و شلوار جین آبی همراه با یک گردنبند مروارید نقاشی کرده است

این نمایشگاه نقاشی‌هایی از تمام دوران حرفه طولانی مدت هاکنی به همراه بیش از 30 پرتره جدید به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه تا 21  ژانویه 2024 ادامه خواهد داشت.

منبع: www.indy100.com

ترجمه:وقت صبح

۰
ارسال نظر