ازدواج پنهانی “کریس ایوانز” بازیگر فیلم‌های مارول در مراسمی صمیمانه!!

کریس ایوانز ستاره فیلم‌های محبوب مارول در مراسمی صمیمی و خصوصی با نامزدش آلبا باپتیستا ازدواج کرد.

ازدواج پنهانی “کریس ایوانز” بازیگر فیلم‌های مارول در مراسمی صمیمانه!!
کد خبر : ۲۰۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کریس ایوانز بازیگر مشهور 42 ساله هالیوودی در طی مراسمی خصوصی با آلبا باپتیستا خانم بازیگر 26 ساله ازدواج کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کریس ایوانز ستاره فیلم‌های انتقام جویان، با دوست دخترش آلبا باپتیستا در یک عروسی صمیمی در خانه خود ازدواج کرده است. این مراسم با حضور تعدادی از دوستان مشهور این زوج برگزار شد.

این زوج آخر هفته مراسم عروسی خود را در خانه آقای بازیگر برگزار کردند. ستارگان مشهوری از جمله رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و جرمی رنر در این مراسم حضور داشتند.

گفته می‌شود این مراسم در خانه این زوج در منطقه بوستون برگزار شد . طبق گزارش‌ها، مهمانان در آن روز تحت دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای بودند. یک منبع اعلام کرد که مراسم عروسی به شدت خصوصی بود و مهمانان قرارداد رازداری امضا کرده بودند. تلفن‌های همراه آن‌ها نیز پیش از ورود به مراسم ضبط شدند.

ازدواج مخفیانه خانم و آقای بازیگر با حضور ستارگان هالیوود!

این زوج برای اولین بار در ژانویه رابطه خود را به طور رسمی اعلام کردند، اگرچه گفته می‌شود که آن‌ها بیش از یک سال قبل از رسمی کردن نامزدی خود با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند.

کریس 42 ساله در ویدئویی زیبا برای تایید نامزدی خود، خود و خانم بازیگر 26 ساله پرتغالی را نشان داد که سعی دارند یکدیگر را بترسانند.

کریس این کلیپ‌ها را در استوری‌های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او اشاره کرد که این کلیپ‌ها «نگاهی به سال 2022» است. در حالی که با اضافه کردن سه ایموجی قلب قرمز روی ویدیو به میزان عشق خود به آلبا اشاره کرد.

این زوج به غیر از پست‌های اینستاگرامی بسیار محدود خود، رابطه خود را به طور کلی دور از چشم عموم نگه داشته‌اند.

کریس قبلا با بازیگرانی از جمله جنی اسلیت، مینکا کلی و جسیکا بیل رابطه داشته است. سال گذشته، مجله پیپل اعلام کرد که کریس جذاب ترین مرد زنده دنیا است.

آلبا بیشتر برای بازی در فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود شناخته می‌شود و به عنوان 10 ستاره برتر سال 2020 در آی ام دی بی انتخاب شده است.

۰
ارسال نظر