برند جواهرات لوکس پیراهنی میلیون دلاری به “بیانسه” هدیه داد!

طراحی و دوخت لباس یک میلیون دلاری “بیانسه” برای برند جواهرات لوکس و گران قیمت تیفانی بیش از 200 ساعت وقت برد!

برند جواهرات لوکس پیراهنی میلیون دلاری به “بیانسه” هدیه داد!
کد خبر : ۲۰۰۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بیانسه خانم خواننده مشهور برای خلق یک ظاهر به خاطر ماندنی و گران قیمت با برند جواهرات تیفانی همکاری کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بیانسه با برند تیفانی همکاری کرده است تا در حین کنسرت خود ظاهری خیره کننده به طرفداران نشان دهد. قیمت این لباس به تنهایی یک میلیون دلار است.

لباس زیبا و الماس نشان بیانسه بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد! بنا به گزارش‌ها، ساخت این پیراهن 200 ساعت طول کشیده است.

برند تیفانی جواهرساز رسمی تور جهانی بیانسه به نام رنسانس است. بیانسه در طول کنسرت‌های خود اغلب جواهرات گران قیمتی به تن دارد.

بیانسه این لباس سفارشس را در کنسرت تورنتو خود پوشید. طراح این پیراهن الماس السا پرتی است.

پیراهن میلیون دلاری بیانسه به طراحی برند جواهرات لوکس تیفانی

همکاری ویژه بیانسه با برند جواهرات لوکس!

السا یک طراح سرشناس است که به دلیل سبک زیبایی شناسی ارگانیک و مجسمه‌ای متمایز خود شناخته شده است. این طراح به خاطر جواهرات زیبایش شناخته شده است، اما با طراحی مد و فشن نیز غریبه نیست.

همکاری بیانسه با این برند باعث شده است که او بارها الماس‌هایی از این برند در کنسرت‌هایی مانند نیویورک، تورنتو، لندن، بروکسل و استکهلم استفاده کند.

سایت این شرکت ظاهرهای مختلف بیانسه را به نمایش گذاشته است و طرفداران را تشویق می‌کند تا از مجموعه‌های موجود در ظاهرهای بیانسه خرید کنند.

طرفداران بیانسه حتی می‌توانند کمی از جادوی درخشان تور رنسانس را نیز با خود به خانه ببرند. برند تیفانی به عنوان جواهرسازان این تور، گردنبندهای ویژه و با نسخه محدود مخصوص این تور را نیز می‌فروشند.

مجموعه جواهرات همکاری خانم خواننده با این برند شامل سه زنجیره با قیمت‌های مختلف است. این مجموعه با مشارکت بیانسه طراحی شده است.

به علاوه، تمام سود این جواهرات در واقع به یک خیریه اهدا می‌شود. این پول به عنوان کمک هزینه‌ تحصیلی در کالج‌ها و دانشگاه‌های تاریخی سیاه پوستان به ویژه برای رشته‌های هنر خرج خواهد شد.

تور رنسانس نهمین تور بیانسه است. او در ماه می کنسرت‌های خود را آغاز کرد. این تور جهانی نمایش‌هایی در سراسر جهان دارد. در حال حاضر، تور او قرار است در ماه اکتبر به پایان برسد.

۰
ارسال نظر