مخفی کاری‌های “کیم کارداشیان” درباره عمل جراحی زیبایی جدیدش!

کاربران اینترنتی معتقدنند کیم کارداشیان جدیدترین جراحی زیبایی خود را با ترفندی عجیب و یواشکی مخفی کرده است!

مخفی کاری‌های “کیم کارداشیان” درباره عمل جراحی زیبایی جدیدش!
کد خبر : ۱۹۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کیم کارداشیان از دروغ گفتن درباره جراحت و شکستی برای مخفی کردن عمل جراحی زیبایی جدیدش استفاده می‌کند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیم کارداشیان متهم شد که جراحی پلاستیک جدید خود را با ترفندی عجیب و غریب مخفی کرده است. او به تازگی در راه رفتن به مطب یک جراح پلاستیک دیده شده است.

این در حالی است که برخی افراد متقاعدند این ستاره تلویزیونی و فضای مجازی با دروغ گفتن در مورد جراحت، یک جراحی جدید را پنهان می‌کند.

این ستاره 42 ساله هفته گذشته در حال رفتن به مطب یک جراح پلاستیک دیده شد. کیم تلاش کردن تا با پوشیدن یک هودی بزرگ مشکی رنگ هیلکلش را مخفی نگه دارد.

او سپس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که کتف خود را شکسته و تاندونش را پاره کرده است.

«کتف من شکسته و تاندونم پاره شد. بنابراین چند هفته است دیگر به باشگاه نمی‌روم.» کیم همچنین عکسی از فرزندانش در حال تفریح در دریاچه را به اشتراک گذاشت. خانم ستاره در شرح این عکس نوشت: «کاش می‌توانستم موج سواری کنم. اما هنوز نمی‌توانم شانه‌ام را تکان دهم.»

بهانه جدید ستاره هالیوودی برای مخفی کاری!

از آن زمان، ستاره برنامه «کارداشیان‌ها»عکس‌های قدیمی‌تری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. طرفداران باور دارند که کیم از مصدومیت خود به عنوان بهانه‌ای برای ارسال نکردن عکس‌های جدید از خودش استفاده کرده است.

این دسته از طرفداران معتقدند کیم از بهانه شانه شکسته خود برای ارسال نکردن عکس‌های جدید تا زمان بهبودی کبودی‌ها و کوفتگی‌های حاصل از جراحی زیبایی استفاده می‌کند.

با این حال گروهی دیگر باور دارند که کیم در حال تمام کردن دوره بهبودی کتف شکسته خود است. بر طبق نظر این دسته از کاربران جراحت کیم کارداشیان به قبل از زمانی که او در مطب جراح پلاستیک دیده شود، بازمی‌گردد.

کیم سال‌هاست که شایعات جراحی‌های زیبایی خود را رد کرده است. او اعلام کرده است که حتی از تزریق ژل به صورتش نیز خودداری کرده است.

کیم همچنین با سوالاتی و شایعاتی درباره بینی خود مواجه بوده است. برخی معتقدند این خانم ستاره جراحی بینی انجام داده است. با این حال، او می‌گوید که همه چیز به آرایش کردن هوشمندانه بستگی دارد.

این در حالی که است که کوچکترین عضو خانواده کارداشیان-جنر تازگی به انجام جراحی‌های زیبایی اعتراف کرده است. کایلی جنر با ابراز پشیمانی از انجام این عمل‌ها اعتراف کرد که هیچگاه دوست ندارد دخترش دست به عمل جراحی زیبایی بزند.

۰
ارسال نظر