“مگان فاکس” برنامه‌های عروسی را از سر می گیرد!

مگان فاکس بازیگر مشهور هالیوودی و نامزد خواننده‌اش پس از پشت سر گذاشتن مشکلات برنامه ریزی برای عروسی را از سر خواهند گرفت!

“مگان فاکس” برنامه‌های عروسی را از سر می گیرد!
کد خبر : ۱۹۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مگان فاکس و ماشین گان کلی بر خلاف نظرهای آنلاین عاشقانه‌تر از همیشه به رابطه خود ادامه خواهند داد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مگان فاکس و خواننده سبک رپ ماشین گان کلی نسبت به اوایل سال جاری قوی‌تر هستند.

آن‌ها اکنون پس از یک وقفه کوتاه جشن عروسی خود را دوباره برنامه ریزی می‌‌کنند.

مگان فاکس و ماشین گان کلی پس از گذراندن یک هفته در کنار یکدیگر قاطعانه به رابطه عاشقانه خود بازگشته‌اند.

این زوج که در اوایل سال جاری شایعات جدایی خود را برانگیختند، اکنون گفته می‌شود پس از یک وقفه چهار ماهه و موفقیت در دوره زوج درمانی خود به برنامه ریزی عروسی خود بازگشته‌اند.

در ماه فوریه، مگان، 37 ساله، طرفداران خود را به شدت نگران کرد.

او با به اشتراک گذاشتن پستی مرموز به شرایط وخیم رابطه احساسی خود اشاره کرد. به نظر می‌رسید این پست مرموز به خیانت اشاره داشته باشد.

این زوج پس از این جنجال آنلاین در یک دفتر مشاوره ازدواج دیده شدند.

از آن زمان تاکنون اخبار زیادی در مورد رابطه آن‌ها منتشر نشده است.

اما اکنون یک منبع نزدیک اعلام کرده است که آن‌ها برنامه ریزی برای جشن عروسی خود را از نو آغاز کرده‌اند. این دو چهره مشهور امیدوارند بتوانند هرچه زودتر ازدواج کنند.

تلاش‌های آقای خواننده برای نجات نامزدی عاشقانه‌اش!

بر طبق گفته این منبع نزدیک: «آن‌ها دوباره در مسیر درستی هستند. آن‌ها با هم در طول زوج درمانی موفقیت‌های زیادی داشته‌اند. آن‌ها دوباره شروع به اعتماد به یکدیگر کردند و در کنار آن در مورد ازدواج صحبت می‌کنند.»

در ماه مارس، پس از پست مرموز مگان، گزارش شد که آن‌ها برنامه ریزی برای عروسی خود را متوقف کرده‌اند تا بر روی مشکلات رابطه خود کار کنند.

یک منبع گفته است که رابطه این زوج به گزارش وقت صبح در آن زمان بسیار ناپایدار بود و آن‌ها رابطه خود را متوقف کرده بودند اما هنوز به یکدیگر پیام می‌دادند.

چند ماه بعد در ماه می، اعلام شد که این زوج به آرامی بر روی آشتیکردن کار می‌کنند. آقای خواننده نیز اعلام کرد که برای بازگرداندن عشق زندگی خود حاضر است هر کاری انجام دهد.

این در حالی بود که مگان از این آقای خواننده انتظار داشت تا برای رابطه عاشقانه آن‌ها بجنگد.

مگان و ماشین گان کلی، که نام اصلی او کولسون بیکر است، در سال 2020 زمانی که هر دو در فیلم «Midnight in the Switchgrass» نقش آفرینی می‌کردند آشنا شدند. این زوج پیش از نامزدی در سال 2022 دیوانه وار عاشق یکدیگر شده بودند.

۰
ارسال نظر