درخواست استخدام عجیب “آنجلینا جولی” در اینترنت!

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوودی برای برند لباس خود که به تازگی افتتاح کرده است در اینترنت آگهی استخدام منتشر کرده است!

درخواست استخدام عجیب “آنجلینا جولی” در اینترنت!
کد خبر : ۱۷۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آنجلینا جولی بازیگر برنده اسکار در اینترنت به دنبال افرادی خلاق برای کار در آتلیه برند جدید خود در نیویورک است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آنجلینا جولی در حال استخدام برای برند جدید خود است. تنها دو هفته پس از اعلام راه اندازی مجموعه مد جدید این خانم بازیگر، به نام «آتلیه جولی» در جستجوی افرادی خالق است.

این خانم بازیگر با انتشار اعلامیه در شبکه‌های مجازی خود نوشت: «هر کسی می‌تواند به روشی به ما ملحق شود. هر مشتری بخشی از این مجموعه خواهد بود.

هر کسی که به صورت آنلاین یا حضوری از رویدادها، بخشی از آن خواهد بود. امروز ما بر روی بخشی دیگری از خانواده @atelierjolieofficial تمرکز کرده‌ایم. ما از شما می‌خواهیم که پیش قدم شوید و به ما کمک کنید تا تیم خیاطان ماهر خود را کامل کنیم.»

این ستاره افزود که به دنبال خیاطانی است که کیفیت و خلاقیت را درک کنند. به ویژه خیاطانی که در شهر نیویورک هستند. اولین استودیو آتلیه جولی در این شهر قرار دارد.

به نظر می‌رسد آنجلینا برنامه‌هایی برای گسترش برندش در سطح جهانی داشته باشد: «امیدواریم به زودی به دنبال افراد بیشتری باشیم. ما در تلاشیم تا یک خانواده جهانی بسازیم.»

جولی پیام خود را با ترغیب دنبال کنندگانش به «جسور بودن» به پایان رساند و آن‌ها را به صفحه مشاغل در وب سایت آتلیه جولی هدایت کرد تا نمونه کارهای خود را برای بررسی ارسال کنند.

برند لباس و جواهرات آنجلینا جولی

برند لباس و جواهرات دوستدار محیط زیست!

آنجلینا جولی در تاریخ 17 می از راه اندازی این برند جدید خبر داد. خانم بازیگر برای تبلیغ برند جدیدش نوشت: «امروز شروع یک تجربه جدید برای من است. مجموعه‌ای که همه می‌توانند در آن شرکت کنند.

آتلیه جولی مکانی برای افراد خلاق برای همکاری با خانواده‌ای ماهر و متنوع از خیاطان متخصص، الگوسازان و صنعتگران از سراسر جهان است.»

ستارگانی از جمله پریانکا چوپرا و میشل فایفر این پروژه را تشویق کردند، به گزارش وقت صبح در حالی که طراح مشهور مارک بوور نوشت: «خیلی مفتخرم که یکی از سازندگانی هستم که در این پروژه همکاری کرده است.»

جولی در ماه مارس، درخواست خود برای نشان تجاری آتلیه جولی را ثبت کرد. بیش از یک سال پس زا کار بر روی این برند، خانم بازیگر قصد دارد یک خط تولید لباس و جواهرات دوستدار محیط زیست راه اندازی کند.

۰
ارسال نظر