بیلی آیلیش خسته از نگاه های جنسیتی!

«بیلی آیلیش» که در طی سال‌های گذشته بارها از مردم و جامعه به دلیل فشار روانی و تبعیض جنسیتی انتقاد کرده است روز گذشته نیز با انتشار چند رشته استوری از افرادی که مدام درحال نقد کردن رفتار و پوشش او هستند انتقاد کرد.

بیلی آیلیش خسته از نگاه های جنسیتی!
کد خبر : ۱۷۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بیلی آیلیش در سال ۲۰۱۹ در تبلیغ برند «Calvin Klien» علت انتخاب لباس‌های گشاد و پوشیده‌اش را ترس از قضاوت‌های مردم و جنسیتی خطاب کردن همه رفتارهای زنان از سوی جامعه بیان کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،روز گذشته بیلی در استوری اینستاگرامش نوشت:

«پنج سال اول حرفه کاریم توسط شما احمق‌ها به کلی نادیده گرفته شدم و محو شدم تنها بخاطر اینکه اونطوری که دوست داشتم لباس می‌پوشیدم اما از نظر شماها من مثل پسرها رفتار می‌کردم و مدام می‌شندیم که اگه لباس‌های بازتری انتخاب کنم قطعا جذابترم!

بیلی آیلیش خسته از نگاه های جنسیتی!

اما حالا که من با خودم احساس راحتی می‌کنم و هر لباس و استایلی که دوست داشته باشم می‌پوشم بهم با چشم «خریدار» نگاه میکنین!

الانم که دیدگاهتون تغییر کرده و میگید «وای چرا اینجوریه چرا این مدلی لباس میپوشه؟ این دیگه بیلی نیست اینم مثله بقیه سلبریتیهاست و…!»
باورکنین شماها احمق‌ترین آدمهای این کره‌خاکی هستین.

من هم میتونم جذاب باشم و هم می‌تونم لباسای گشاد بپوشم! چرا شما احمق‌ها نمیزارید زن‌ها از زندگیشون لذت ببرند!»

زن ها چند وجهی هستند:

بیلی همچنین در ادامه صحبت‌های خود به فشار روانی که جامعه بر زنان تحمیل کرده است اشاره کرد:

«یه حقیقت جالب، اصلا میدونستید زن‌ها چند وجهی هستند؟ حقیقت شوکه کننده‌ای بود؟ درسته؟ اما باور کنید یا نه اما زن‌ها می‌تونند به چیزهای مختلفی علاقه‌مند بشن.

و همچنین باید اشاره کنم که زنانگی مساوی با ضعف و ضعیف بودن نیست! دونستن این حقیقت دیوانه کننده‌اس! مگه نه؟

و قطعا تا حالا هم نشنیدید که بخواین خودتونو در زمان‌های مختلقی متفاوت‌تر بیان کنین.»

بیلی پس از تولد ۱۸ سالگی‌اش در سال ۲۰۲۰ سرانجام تصمیم گرفت تا با هرنوع پوششی که دوست دارد و بدون ترس از قضاوت مردم در انظار عمومی ظاهر شود، با وجود احساس راحتی که او نسبت به استایل و بدنش پیدا کرده اما هنوز هم روزانه از سوی کاربران اینترنت و مردم به دلیل سبک لباس‌ها و ظاهرش مورد قضاوت قرار می‌گیرد!

۰
ارسال نظر