پرنسس کامبوج؛ اولین آیدل “کی‌پاپ” از یک خانواده سلطنتی؟!

جنا نورودوم، شاهدخت 11 ساله کامبوج، به زودی به صنعت کی‌پاپ خواهد پیوست و اولین آیدل از یک خانواده سلطنتی خواهد بود!!

پرنسس کامبوج؛ اولین آیدل “کی‌پاپ” از یک خانواده سلطنتی؟!
کد خبر : ۱۷۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - جنا نورودوم که همین حالا نیز یک ستاره مشهور در کشور خود است تصمیم دارد تا به زودی به صنعت کی‌پاپ بپیوندد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امکان دارد صنعت کی‌پاپ به زودی اولین پرنسس واقعی خود را داشته باشد!

جنا نورودوم دومین دختر پرنسس بافاری نورودوم و نوه پادشاه فعلی کامبوج، سیهامونی نورودوم است. او در سن 11 سالگی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی کشورش است. او در شبکه یوتوب بیش از 800 هزار دنبال کننده دارد.

جنا کار خود را در صنعت سرگرمی از سن 6 سالگی به عنوان بازیگر، خواننده و مجری آغاز کرده است. او از کودکی در هنرهای نمایشی مهارت زیادی داشته است.

او به‌عنوان یک عضو از خانواده سلطنتی که در دنیای سرگرمی مشغول به فعالیت است به سرعت مورد توجه قرار گرفت.

جِنا همین حالا نیز در کشورش موقعیت یک ستاره جوان پاپ را دارد. او در سریال‌ها یمختلف نقش آفریتی کرده است و چندین برند تأیید شده به نام خود دارد.

جنا مانند هم سن و سال‌های خود در سراسر دنیا از طرفداران پر و پا قرص گروه‌های کی پاپ مانند بی تی اس و بلک پینک است.

او همچنین علاقه زیادی به سریال‌های کره‌ای دارد. جنا تا به امروز چندین آهنگ منتشر کرده است، از جمله یک همخوانی با BOBO، تخت عنوان «You Da One».

پرنسس کامبوج آیدل کی پاپ خواهد شد!

پرنسس 11 ساله به 5 زبان مسلط است!

خارج از هنرهای نمایشی، جنا مهارت چشمگیری در زبان نیر دارد. بر طبق گزارشات این پرنسس 11 ساله به زبان های خمری، فرانسوی، تایلندی، چینی و انگلیسی مسلط است!

این شاهزاده خانم در مصاحبه اخیر خود با علاقه زیادی درباره کی پاپ صحبت کرده و گفت که چگونه انرژی درخشان این سبک او را به سمت موسیقی کشانده است.

او همچنین علاقه و استیاق خود برای فعالیت به عنوان یک هنرمند در کشور کره جنوبی را نیز فاش کرد. به گزارش وقت صبح به نظر می‌رسد رویای او در شرف تحقق است.

نا یون جونگ، مدیر عامل یکی از کمپانی‌های سرگرمی کی پاپ، علاقه خود برای همکاری با این شاهزاده خانم را به طور رسمی اعلام کرده است.

جنا در حال حاضر در کامبوج زندگی می‌کند. جنا که متولد پاریس است در سن 3 سالگی به همراه پدر و مادرش به کامبوج نقل مکان کرد.

او از سبک زندگی بسیار مجلل و سلطنتی خود لذت می‌برد و به بهترین آموزش در این کشور دسترسی دارد.

اما عشق او به هنر در کودکی، جنا را به تلاش خستگی ناپذیر برای رسیدن به رویاهایش واداشته است. جالب است که ببینیم سفر او در دنیای کی پاپ چگونه شکل خواهد گرفت!

۰
ارسال نظر