عکس/ وضعیت جالب سردار آزمون و همسرش پس از عروسی عجیب شان

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال پس از مدت ها با انتشار تصویر جالبی در صفحه مجازی اش از عاشقانه تازه اش با همسرش رونمایی کرده است.

عکس/ وضعیت جالب سردار آزمون و همسرش پس از عروسی عجیب شان
کد خبر : ۱۷۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در روزهای گذشته انتشار خبری عجیب درباره سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن آلمان در شبکه های اجتماعی باعث تعجب اغلب کاربران فضای مجازی شده است.

این ستاره جوان تیم ملی فوتبال کشور که چندی پیش با انتشار تصاویری، از ازدواج اش با آناهیتا کریمی رونمایی کرده بود حالا با ویدئویی از مراسم عروسی اش مخاطبان اش را غافلگیر کرده است.

وضعیت جالب سردار آزمون و همسرش پس از عروسی عجیب شان اما نکته عجیب ماجرا این است که سردار آزمون و همسرش اصلا در این مراسم عروسی حضور ندارند و از طریق ارتباط ویدئویی با مهمانان در حال معاشرت هستند.

پس از این اخبار بود که ساعاتی پیش این لژیونر مطرح کشورمان با انتشار تصویری از عاشقانه تازه اش با همسرش در آلمان رونمایی کرد.

گفتنی است که سردار آزمون و همسرش این روزها در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند.

بخوانید: عکس/ طعنه آتشین مهدی قائدی خطاب به پرسپولیسی ها

نفیسه روشن: من و سردار آزمون تنهایی بیرون نرفتیم

به گزارش وقت صبح به نقل از ایلنا، نفیسه روشن افزود: ما یک آشنایی خانوادگی دور و یک دوست مشترک داریم و یک روز که برای تفریح بیرون رفته بودیم اتفاقی برخورد داشتیم و پیشنهاد شده خانواده‌ها دور هم بنشینیم و صحبتی داشته باشیم و آقای آزمون هم آنجا بود.

در آنجا نه من و نه آقای آزمون مایل نبودیم تصویری از خانواده‌هایمان منتشر شود و برای همین آن‌ها در عکس حضور نداشتند ولی دو آدم عاقل و بالغ مگر می‌شود در این شرایط تنها با هم بیرون بروند و از آن عکس منتشر کنند که این همه مساله ایجاد شود؟

حداقل اینکه مشخص است یک نفر پشت دوربین بود و آن عکس را از ما گرفت ولی برخی از افراد بیکار دنباله سوژه پیدا کردن از هر چیزی هستند.

اینکه می‌گویند من به واسطه دیدار با سردار آزمون به ورزشگاه دعوت شدم درست نیست.

من از طریق آشنایان و نزدیکان دو بازیکن تیم ملی به این بازی دعوت شدم و از نزدیک بازی تیم ملی را تماشا کردم.

۰
ارسال نظر