عکس/ قرار عاشقانه زوج بازیگر در مسابقات بسکتبال!

زندایا و تام هالند بازیگران مشهور هالیوود، در حالی که از قرار عاشقانه خود در مسابقات بسکتبال ان بی اِی لذت می‌برندند دیده شده‌اند.

عکس/ قرار عاشقانه زوج بازیگر در مسابقات بسکتبال!
کد خبر : ۱۷۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - تام هالند بازیگر بریتانیایی فیلم «مرد عنکبوتی» در کنار همبازی و نامزدش زندیا در حال لذت بردن از مسابقات بسکتبال ان بی اِی دیده شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زندیا، بازیگر مشهور آمریکایی و نامزدش تام هالند در حال تماشا و لذت بردن از بازی گلدن استیت واریورز و لس آنجلس لیکرز در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا دیده شده‌اند.

عکس‌هایی از این زوج در حالی که با لباس‌ها و ظاهری عادی و روزمره از این مسابقه بسکتبال لذت می‌بردند منتشر شده است.

تام هالند و زندیا در سال 2016 در هنگام فیلمبرداری فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با یکدیگر آشنا شدند.

زندایا 26 ساله، برای این قرار عاشقانه با پوشیدن یک تی شرت سفید گشاد و عینک مطالعه طلایی، ظاهری راحت را انتخاب کرده بود.

او ظاهر خود را با گردنبندهای طلایی چند لایه، یک ساعت مچی طلایی و یک کلاه مشکی با پرچم تیم گلدن استیت واریورز تکمیل کرده بود.

تام هالند 26 ساله، نیز برای ست کردن با نامزدش یک سویشرت خاکستری یقه خدمه را با یک ساعت مچی نقره‌ای و عینک آفتابی مشکی به ترکیب کرده بود.

زندیا و تام هالند در مسابقات ان بی ای

اخبار ازدواج زوج بازیگر نادرست بوده‌اند!!

به نظر می‌رسد این زوج از طرفداران پر و پا قرص ورزش هستند. تام هالند و زندیا در فوریه 2022 نیز با لباس‌های هاکی شخصی‌سازی شده در یکی از بازی‌های تیم نیویورک رنجرز شرکت کرده بودند.

تام هالند و زندیا از آغاز آشنایی دوستانی صمیمی بودند. با این حال در ماه جولای سال 2021 آن‌ها رابطه احساسی خود را آغاز و عمومی کردند. به گزارش وقت صبح از آن زمان، این زوج بخاطر داشتن رابطه عاشقانه صمیمی خود شناخته شده‌اند.

زندایا اخیراً به زادگاه تام هلند در لندن نیز مسافرت کرده و با مادر و پدر این آقای بازیگر ملاقات کرده است.

در همان ماه، زندایا با حلقه‌ای که حرف اول نام تام بر روی آن حک شده بود دیده شد.

در نوامبر 2022، مادر زندیا شایعاتی مبنی بر اینکه این زوج قدم بعدی را در رابطه خود برداشته و ازدواج کرده‌اند را رد کرده است.

۰
ارسال نظر