جشن عید پاک “مدونا” 64 ساله با خانواده بزرگش!

مدونا خواننده مشهور 64 ساله که صاحب 6 فرزند است عید پاک را در حالی که برای فرزندانش یک بازی مهیج آماده کرده بود، جشن گرفته است!

جشن عید پاک “مدونا” 64 ساله با خانواده بزرگش!
کد خبر : ۱۶۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مدونا روز عید پاک را در کنار 4 فرزند خود سپری کرده است و عکس‌هایی از این روز را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدونا در حالی که گوش‌های خرگوشی بر روی موهای خود بسته بود عید پاک را با فرزندانش جشن گرفته است. این خواننده 64 ساله در خانه خود برای 4 فرزندش یک بازی پیدا کردن تخم مرغ عید پاک ترتیب داده بود.

4 فرزند کوچک او، دیوید باندا 17 ساله، مرسی جیمز 17 ساله و دو قلوهایش استلا و استر 10 ساله این روز را در کنار مادر فوق‌العاده مشهور خود جشن گرفته‌اند.

این ستاره موهای نارنجی زنگ خود را در دو طرف سرش بافته بود و یک بافت با طرح گل‌های رنگارنگ به تن داشت.

مدونا در صفحه اینستاگرام خود ویدیوهایی از بازی پیدا کردن تخم مرغ عید پاک به همراه عکس‌هایی از یک میز غذا مجلل را به اشتراک گذاشته است.

مدونا میز غذای روز عید پاک خود را با گلدان‌هایی پر از گل‌های لاله صورتی تزئیین کرده بود.

مدونا و فرزندانش در روز عید پاک

مدونا و فرزندانش در روز عید پاک

خانم خواننده در همان روز با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی جدید به طرفداران خود خبر داد که برنده‌های بازی خانوادگیشان سه دختر او بودند.

این عکس‌های جدید مدونا را خوشحال و سرزنده در کنار خانواده خود به تصویر می‌کشد، با این حال در همین هفته گزارش‌هایی مبنی بر ناراحتی شدید این خانم خواننده منتشر شده بود. ب

ر طبق این گزارشات انتقادات شدید کاربران اینترنتی از عمل‌های جراحی بی‌رویه او و ظاهر جدیدش، مدونا را بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

۰
ارسال نظر