عکس/ خودستایی عجیب مهرزاد معدنچی با یادداشت و تصویری قدیمی

مهرزاد معدنچی ستاره سابق تیم پرسپولیس با انتشار یک یادداشت معنادار در صفحه شخصی اش از خودش به طرز عجیبی تعریف کرده است.

عکس/ خودستایی عجیب مهرزاد معدنچی با یادداشت و تصویری قدیمی
کد خبر : ۱۶۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- مهرزاد معدنچی یکی از بهترین بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال است که فوتبال اش را با فجرسپاسی شیراز شروع کرد و در پرسپولیس به یک ستاره بدل شد.

اما به اعتقاد اغلب اهالی فوتبال، معدنچی یکی از ستاره های ناکام در فوتبال کشور است که با توجه به درخشش اش در جام جهانی ۲۰۰۶ نتوانست به جایگاه واقعی اش در دنیای فوتبال برسد.

البته این پیشکسوت فوتبال به مانند دیگر همبازی های قدیمی اش این روزها در فضای مجازی فعالیت می کند و طرفداران خاص خودش را دارد.خودستایی عجیب مهرزاد معدنی با یک یادداشت و تصویری قدیمی در همین‌‌ رابطه حالا ستاره سابق پرسپولیس با انتشار یک تصویر قدیمی از خودش، یادداشت معناداری را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته که به باور کاربران حسابی از خودش تعریف کرده است.

شماره ۲۱ و تکنیکی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ در این مطلب کنایه آمیز نوشته: وقتی با خدای بالای سرت از کف خیابون بلند شدی شاهی، وگرنه با پارتی و ارثیه که همه شاه زادن…

بخوانید: عکس/ خالکوبی های جدید و قابل توجه الهیار صیادمنش در انگلیس

توصیه آسانسوری و خاص مهرزاد معدنچی با ژست عجیب اش!

به گزارش وقت صبح، مهرزاد معدنچی ستاره سابق پرسپولیس در ماه های گذشته با انتشار مطالب جنجال برانگیزی در اینستاگرام اش در صدر چهره های خبرساز فوتبالی بوده است‌.

هر چند این پیشکسوت فوتبال با انتقاد از مشکلات اقتصادی و اجتماعی روز جامعه نگاه کاربران زیادی را به خودش جلب کرده است.

اما تازه ترین فعالیت مجازی بازیکن سابق تیم ملی متفاوت تر از همیشه بوده و باعث ایجاد سوال های مبهمی در ذهن مخاطبین او شده است.

چرا که او با انتشار تصویری از خودش در آینه آسانسور خطاب به مخاطبین خاصی با زبانی کنایه آمیز نوشته است: تو نمیتونی با من رقابت کنی، چون من میخوام توام ببری، فرق منو و تو، ذاتمونه.

۰
ارسال نظر