عکس/ رونمایی غافلگیرکننده بهنوش بختیاری از مادر جوان اش!

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری غافلگیر کننده از مادر جوان اش در یک جشن تولد خصوصی منتشر کرده است.

عکس/ رونمایی غافلگیرکننده بهنوش بختیاری از مادر جوان اش!
کد خبر : ۱۶۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بهنوش بختیاری نخستین بار سال 1375 وارد عرصه بازیگری شد و حالا حدود 27 سال است که با ایفای نقش مشغول است و به شهرت قابل توجهی دست پیدا کرده است.

اما جالب است بدانید که او حدود دو سال است که به پروژه مهمی در حوزه سینما و تلویزیون دعوت نشده است.

او آخرین بار دو سال قبل در فیلم سینمایی هرماس و سریال تلویزیونی دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی دیده شد.

بهنوش بختیاری حالا هم بیشتر تمرکزش را روی فعالیت در شبکه های اجتماعی گذاشته و به تازگی تصویری از جشن تولد خصوصی مادرش منتشر کرده است.

در این تصویر مادر، پدر و خود بهنوش بختیاری دیده می شود. پس از انتشار این تصویر، برخی کاربران معتقدند که مادر بهنوش بختیاری جوان به نظر می رسد و به دنبال راز این مسئله هستند.

برخی هم مدعی اند که این تغییر حالت چهره با افکت اینستاگرامی انجام شده است.

 رونمایی غافلگیرکننده بهنوش بختیاری از مادر جوان اش!

بخوانید: عکس/ یادداشت عجیب و کوچه بازاری بهنوش بختیاری برای علی دایی

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت.

از جمله افتخارات بهنوش بختیاری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن سال در دومین دوره جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

وی در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.

۰
ارسال نظر