“علامت سوال”؛اسم جدید و عجیب و غریب دختر ایلان ماسک!

گرایمز، خواننده کانادایی و مادر فرزندان ایلان ماسک میلیاردر صاحب توییتر، اسم دختر کوچکشان را به یک علامت نگارشی تغییر داده است.

“علامت سوال”؛اسم جدید و عجیب و غریب دختر ایلان ماسک!
کد خبر : ۱۶۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - گرایمز 35 ساله در روز پنجشنبه در رسانه‌های اجتماعی خود از تغییر نام دختر 1 ساله خود و ایلان ماسک خبر داده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گرایمز فاش کرده است که نام دخترش با میلیاردر صاحب توییتر، ایلان ماسک را به یک علامت نگارشی تغییر داده است. این نوازنده، خواننده و ترانه نویس کانادایی صاحب دو فرزند با ایلان ماسک است.

پسرشان X Æ A-XII که در ماه می سال 2020 به دنیا آمده است و دخترشان اگزا دارک سیدرال که متولد دسامبر سال 2021 است.

گرایمز با نام حقیقی کلر الیز بوچر، در روز پنج‌شنبه اعلام کرده است که علی‌رغم تایید رسمی دولت، نام کوچک‌ترین فرزند خود را به «؟» تغییر داده است. او در صفحه توییتر خود نوشت:

«اسم دختر ما اکنون "Y" است، "چرا؟" یا تنها علامت "؟" دولت این اسم را تایید نمی‌کند. نام او به معنای کنجکاوی و سوال ابدی است.»

تولد پنهانی دومین فرزند ایلان ماسک!

گرایمز به همراه این خبر عکسی از فرزند 15 ماهه خود نیز منتشر کرده است. او معمولا عکس‌های فرزندانش را در فضای مجازی منتشر نمی‌کند. به گزارش وقت صبح در این عکس «Y» با موهای بلوندش لباسی قرمز رنگ به تن داشت.

گرایمز نیز لباس مشابهی به تن داشت. او در مورد این عکس توضیح داد که دخترش مانند شخصیت «گوکو» لباس پوشیده است. گوکو شخصیتی در انیمه Dragon Ball Z است.

این خواننده همچنین افزود: «ما معمولا برای حفظ حریم خصوصی فرزندانمان عکسی از آن‌ها منتشر نمی‌کنیم. با این حال او در اینجا نسبتاً غیرقابل تشخیص است زیرا مانند شخصیت Goku لباس پوشیده است.» "Y" در دسامبر 2021 از طریق رحم اجاره‌ای متولد شده است.

این زوج خبر تولد فرزند دومشان را به طور رسمی اعلام نکردند. یکی از نویسندگان Vanity Fair در حال مصاحبه با گرایمز به طور تصادفی صدای گریه‌های او را شنید و این خبر را منتشر کرد.

۰
ارسال نظر