عکس/ سلفی جدید و پر از فیلتر الهام اخوان!

الهام اخوان بازیگری است که به تازگی با بازی در چند سریال و یک فیلم سینمایی برای خود نامی دست و پا کرده است.

عکس/ سلفی جدید و پر از فیلتر الهام اخوان!
کد خبر : ۱۵۹۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، الهام اخوان که بیشتر در کارهای برزو نیک نژاد کارگردان سینما و تلویزیون بازی می‌کند، در سلفی جدیدش فیلترهای زیادی را فعال کرده است!

الهام اخوان سلفی جدید و پر از فیلتر منتشر کرده است.

بازی خوب الهام اخوان در دوزیست

برنا: با ورود شخصیت مریم به قصه «دوزیست» این تصور پیش می‌آید که قرار است یک داستان انحرافی از زبان این شخصیت به موازات قصه محوری فیلم کلید بخورد اما به یکباره شخصیت مریم نقطه عطف داستان «دوزیست» می‌شود.

تردیدی نیست که دیده شدن در میان این تیم بازیگری برای یک بازیگر تازه از راه رسیده که البته سینما را پیش از این، از پشت دوربین دنبال می‌کرده است حتما کار راحتی نیست.

اخوان خوب می‌داند که راهکار دیده شدن در این فیلم، بازیِ به اندازه وعدم خروج از چارچوب کاراکتر است.

او در این مقام برعکس دیگر شخصیت‌ها به واسطه تعریف کاراکتر در قصه، نه فرصت شلنگ تخته دارد و نه نقش به او اجازه بازی اضافه‌ای می‌دهد.

برعکس بسیاری از بازیگران تازه وارد سینما که از فرصت دیده شدن به اشتباه سود نامرغوب می‌برند، او در تمام سکانس‌های بازی اش، اجرایی به اندازه و کاملا دخترانه دارد که تماشاگر را هم به لحاظ جغرافیای قصه و هم جایگاه اجتماعی کاراکتر کمک می‌کند.

به خصوص در لحظه‌ای که شخصیت دوست پسر سابقش حضور پیدا می‌کند در یک سکانس محدود شاهد این هستیم که او در موقعیتی جدید حتی نوع بازی‌اش را تغییر می‌دهد.

۰
ارسال نظر