قوانین خانه ملکه پاپ “مدونا” برای 6 فرزندش!

مدونا پنج «قانون خانه» خود برای شش فرزندش را فاش کرده است! این قوانین به آرامش اعضای خانه کمک می‌کنند: «با آنچه که داری خوشحال باش»

قوانین خانه ملکه پاپ “مدونا” برای 6 فرزندش!
کد خبر : ۱۵۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مدونا خواننده 64 ساله موفق با آخرین پست خود در اینستاگرام قوانین خانه برای 6 فرزندش را فاش کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدونا خواننده آمریکایی مشهور در آخرین پست خود در استوری اینستاگرام خود، تابلویی را به نمایش گذاشته است. بر روی این تابلو پنج قانون ساده خانه خود را به اشتراک گذاشته است. او از همه افراد خانه‌اش انتظار دارد تا از این قوانین اساسی پیروی کنند.

این قوانین کوتاه و جالب شامل جملات مثبتی بود که به اعضا خانواده یادآوری می‌کنند: «لبخند بزن»، «شاد باش» و «به حرف‌های دیگران گوش بده». این قوانین همچنین شامل پیشنهادهایی مانند «مهربان بودن» و «از آنچه که دارید خوشحال باشید» بود.

مدونا از فرزندانش می‌خواهد خوشحال و مهربان باشند!

این خواننده مشهور که اکنون با جاش پوپر، مربی 29 ساله بوکس، نامزد کرده است؛ این عکس را قبل از شروع چهلمین سالگرد تور جهانی خود، به اشتراک گذاشته است. مدونا در عکسی که به اشتراک گذاشته است یک ژاکت مشکی که با طرح‌های رنگارنگ و انتزاعی تزئین شده بود، به تن داشت. او با آرایشی سبک و کم رنگ زیبایی طبیعی خود را به نمایش گذاشته است.

قوانین خانه مدونا

به نظر می رسید که او برای ثبت این عکس در اتاق نشیمن خانه‌اش ایستاده است. مدونا از نوشتن توضیحی برای پست اخیر خود خودداری کرده است و اجازه داده که این عکس ساده خودش صحبت کند. به نظر می‌رسید این پنج قانون مثبت یادآوری‌ای برای او و شش فرزندش باشد.

مدونا مادر چهار دختر و دو پسر است. بزرگ ترین فرزند او دخترش به نام لوردس لئون 26 ساله است. پدر او، کارلوس لئون بنیانگذار شرکت اپل است. کارلوس و مدونا در دهه 90 میلادی ازدواج کرده بودند. دومین فرزند او پسرش روکو ریچی 22 ساله است. پدر روکو، همسر سابق مدونا گای ریچی است.

مدونا پسرش دیوید باندا، 17 ساله، و سه دخترش - مرسی جیمز،17 ساله، و همچنین دوقلوهای استل و استر 10 ساله را به فرزندی قبول کرده است.

۰
ارسال نظر