عکس/ خانم بازیگر تولد خود را در ژاپن جشن گرفت!

لیلی کالینز بازیگر بریتانیایی تولد 34 سالگی خود را به همراه همسرش چارلی مک داول 39 ساله در ژاپن سپری کرد.

عکس/ خانم بازیگر تولد خود را در ژاپن جشن گرفت!
کد خبر : ۱۵۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بازیگر سریال محبوب امیلی در پاریس تولد 34 سالگی خود را خارج از کشور به همراه همسرش چارلی مک داول جشن گرفت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیلی کالینز که اخیرا درباره آرزو خود برای تشکیل دادن خانواده با همسرش را به اشتراک گذاشته بود، 34 ساله شده است.

لیلی کالینز گوشی از ماجراجویی خود و همسرش کارگردان 39 ساله را در حین کاوش در پارک مومین‌ولی واقع در هانو در شمال توکیو به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر بریتانیایی در توضیح پست اینستاگرامی خود نوشت: ««در ژاپن، جایی که تولد من کمی زودتر فرا رسیده است! اولین ایستگاه: Moominvalley Park.» این پارک از دنیای جادویی Moominvalley، یکی از محبوب ترین افسانه‌های ژاپنی الهام گرفته شده است.

سفر خانم ازیگر به ژاپن

لیلی همچنین عکسی از خودش در حالی که یک دسر تولد بامزه در دست داشت که بر روی آن با سس شکلات نوشته شده بود «لیلی تولدت مبارک نیز به اشتراک گذاشت.

دسر تولد لیلی کالینز

لیلی کالینز در سال 2021 در کلرادو با همسرش ازدواج کرده است. او در مصاحبه‌ای درباره ازدواج خود گفت: «خب زندگی شخصی، کاری و ترکیبی از این دو وجود دارد… ایجاد تعادل سخت است. اما این چیزی است که من می‌خواهم به آن برسم. می‌خواهم بتوانم همه کارهایی را که از آن لذت می‌برم انجام دهم. نکته کلیدی این است که بفهمیم چه چیزی برای ما منطقی است.»

لیلی کالینز و چارلی مک داول در سال 2019 در صحنه فیلمبرداری فیلم «خشم طلایی» با یکدیگر آشنا شدند. این زوج برای اولین بار در سال 2020 به در مراسمی عمومی شرکت کردند و در سپتامبر همان سال نیز در سفری به نیومکزیکو نامزد کردند.

۰
ارسال نظر