پوشش جالب “خانم مجری معروف” در خارج بعد بازنشستگی/ عکس

تصویری از سونیا پوریامین مجری معروف ایرانی بعد از بازنشستگی در خارج منتشر شد.

پوشش جالب “خانم مجری معروف” در خارج بعد بازنشستگی/ عکس
کد خبر : ۱۵۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از نم نمک، عکسی بسیار جالب از سونیا پوریامین مجری بسیار سرشناس ایرانی در فضای مجازی با یک استایل سر سنگین در خارج از کشور منتشر شد.

سونیا پوریامین متولد 12 بهمن 1341 در لنگرود ، مجری و گوینده پیشکسوت ایران است.بیوگرافی سونیا پوریامین مجری و همسرش + زندگینامه پیشنهاد امروز yektanet-logo-signپیشنهاد توسط خرید آلبالو خشک مزمز با بهترین قیمت خرید با بهترین قیمت از اسنپ مارکت۱۲٪ ۱۰٪ تخفیف برای تمامی ساعت های اورجینال خرید آلبالو خشک مزمز با بهترین قیمت خرید آلبالو خشک مزمز با بهترین قیمت خرید با بهترین قیمت از اسنپ مارکت۱۲٪ خرید با بهترین قیمت از اسنپ مارکت ۱۰٪ تخفیف برای تمامی ساعت های اورجینال ۱۰٪ تخفیف برای تمامی ساعت های اورجینال خرید آلبالو خشک مزمز با بهترین قیمت خرید با بهترین قیمت از اسنپ مارکت۱۲٪ ۱۰٪ تخفیف برای تمامی ساعت های اورجینال خرید کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی لادن طلایی از اسنپ مارکت خرید کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی لادن طلایی از اسنپ مارکت خرید کنید yektanet-logo-signتبلیغ ثبت بیوگرافی و زندگینامه شما در گوگل! سونیا پوریامین - Sonia Pouriamin سونیا پوریامین - Sonia Pouriamin خرید ویفر کاکائویی فندقی با تکه های فندق تیکرز از اسنپ مارکت خرید ویفر کاکائویی فندقی با تکه های فندق تیکرز از اسنپ مارکت خرید کنید yektanet-logo-signتبلیغ فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته پژوهش هنر می باشد بزرگ شده تهران است و میگوید مادرش تنها برای تولد فرزندانش به لنگرود می رفت.

از شهرت تا بازنشستگی

در دهه 70 و 80 با پخش برنامه 5 و تهران 20 در شبکه برون مرزی جام و جم حضور تاثیرگذاری و موفقی داشت تا اینکه سال 1387 بازنشسته شد.

سونیا پوریامین متولد 12 بهمن 1341 در لنگرود ، مجری و گوینده پیشکسوت ایران است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته پژوهش هنر می باشد بزرگ شده تهران است و میگوید مادرش تنها برای تولد فرزندانش به لنگرود می رفت.

۰
ارسال نظر