پایان نامزدی 5 ساله خانم بازیگر سریال بازی تاج و تخت!

میسی ویلیامز، بازیگر 25 ساله سریال بازی تاج و تخت، به نامزدی 5 ساله خود با روبن سلبی پایان داده است!

پایان نامزدی 5 ساله خانم بازیگر سریال بازی تاج و تخت!
کد خبر : ۱۵۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - میسی ویلیامز بازیگر مشهور سریال بازی تاج و تخت با جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر جدایی خود از نامزدش را منتشر کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، میسی ویلیامز با انتشار عکسی از خود و نامزد سابقش خبر پایان نامزدی 5 ساله خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

روبن سلبی نامزد سابق این ستاره طراح مد و فشن است.

او در توضیح این عکس نوشت: «پایان یک دوره بسیار خوب. من و روبن تصمیم گرفتیم تا به رابطه خود پایان بدهیم.»

میسی همچنین ادامه داد: «ارتباط ما همیشه بسیار عمیق بوده است. ما منبع الهام همدیگر بودیم. این رابطه عمیق و دوستانه میان ما به شکل قدیم باقی خواهند ماند.

این بهترین لحظه برای حفظ جادو میان ما است. خلاقیت ما زمانی که در کنار همدیگر هستیم از هر زمانی بیشتر است. ما تصمیم داریم تا از آن محافظت کنیم.»

بیشتر سوال نکنید!

او در پایان از طرفداران درخواست کرد تا سوالات بیشتری نپرسند و به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند. روبن سلبی این عکس را بازنشر کرد و قلبی قرمز به آن اضافه کرد.

این زوج سابق در جولای سال گذشته در لندن با یکدیگر دیده شدند و پس از آن مجبور شدند تا رابطه خود را عمومی کنند. به گزارش وقت صبح در تابستان، این زوج در مراسم عروسی سوفی ترنر و جو جوناس به عنوان ساقدوس عروس و داماد شرکت کردند.

میسی و سوفی در سریال بازی تاج و تخت همبازی بودند. آن‌ها به مدت هشت سال نقش خواهر استارک را بازی کردند.

میسی و روبن به علاقه مشترک به مد و فشن شهرت داشتند. در طول سال‌ها این زوج بارها در نمایش‌ها مد متفاوتی در کنار یکدیگر دیده شده‌اند.

۰
ارسال نظر