ورشکستی خانم خواننده برنده جایزه اسکار!

لیدی گاگا خواننده و ترانه نویس مشهور آمریکایی در مصاحبه خود از خاطرات ورشکستی در اوایل دوران حرفه‌ای خود گفته است.

ورشکستی خانم خواننده برنده جایزه اسکار!
کد خبر : ۱۵۱۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - لیدی گاگا پس از اجرا دومین تور جهانی خود به نام Monster Ball مقدار بسیار زیادی پول از دست داد و با وجود 3 میلیون دلار قرض به مرز ورشکستی رسیده بود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیدی گاگا، خواننده محبوب و موفق آمریکایی که تا به امروز برنده جوایز متعددی از جمله اسکار و گرمی شده است در زمان پایان دومین تور جهانی خود به مرز ورشکستی رسیده بود.

این تور که از سال 2008 تا 2011 به طول انجامید شامل اجرا آهنگ‌هایی از اولین آلبوم لیدی گاگا و اولین آلبوم کوتاه بود.

این خانم خواننده 36 ساله که نام اصلی‌اش استفانی ژرمنوتا است، برای اولین بار در سال 2008 با آلبوم خود به نام The Fame وارد دنیا موسیقی شد و از آن زمان همواره طرفداران را شگفت‌زده کرده است.

او برای اجرا دومین تور جهانی خود هزینه بسیار زیادی پرداخت کرد که نهایتا منجر به ورشکستی او شد.

5 آهنگ شماره 1 و بدهی 3 میلیون دلاری!

این خواننده در مصاحبه جدید خود گفت: «پس از پایان تور Monster Ball در سال 2011 من ورشکسته شده بودم. قسمت جالب ماجرا این است که من در آن زمان هیچ ایده‌ای نداشتم که ورشکسته شده‌ام.

با افراد مختلفی مشورت می‌کردم و می‌پرسیدم چطور زمانی که 5 آهنگ شماره 1 دارم ورشکسته شده‌ام. آن‌ها نیز می‌گفتند خب تو 3 میلیون دلار بدهکار هستی!»

لیدی گاگا تنها با میزان شهرت، علاقه طرفدارانش و کیفیت موسیقی‌اش توانست از ورشکستی رهایی پیدا کند. به گزارش وقت صبح بر اساس لیست مجله فوربس ارزش خالص این ستاره در سال 2020، 150میلیون دلار بوده است.

لیدی گاگا همچنین افزود: «زیبایی هنر برای من نامیرا بودن رویا است. من اهمیتی به چیزهای مادی و به پول نمی‌دهم. حتی علاقه و توجه عموم هم برایم مهم نیست. به طرفدارانم عشق می‌ورزم و برایم مهم است که چگونه می‌توانم هنرمند و انسان بهتری باشم.»

۰
ارسال نظر