عکس/ ژست ولنتاینی خاص الهیار صیادمنش و همسر خارجی اش

الهیار صیادمنش لژیونر تیم ملی فوتبال با منتشر کردن تصویری عاشقانه در صفحه شخصی اش روز عشق را به همسر خارجی اش تبریک گفته است.

عکس/ ژست ولنتاینی خاص الهیار صیادمنش و همسر خارجی اش
کد خبر : ۱۴۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- الهیار صیاد منش که این روزها در لیگ دسته یک انگلیس بازی می کند، عاشقانه خاصی را در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش به اشتراک گذاشته است.

البته او این تصویر احساسی را به مناسبت روز عشق برای همسر ترک تبارش دویگو که این روزها بخاطر زلزله ترکیه عزادار است منتشر کرده است.

این در حالی ست که الهیار این استوری عاشقانه را در حالی تقدیم به همسرش کرده است که دویگو هیچ اشاره عاشقانه ای به این روز خاص در صفحه اش نکرده است.

با این وجود نکته جالب این پیام ولنتاینی صیاد منش استفاده از قلب مشکی است که تلویحا به اتفاق غم انگیز زلزله فجیع ترکیه اشاره کرده است.

ژست ولنتاینی خاص الهیار صیادمنش و همسر خارجی اش بخوانید: عکس/ گفتگوی طنزآمیز پیمان رجبی و همسرش بر سر ولنتاین سوژه کاربران شد

ژست لاتی و باورنکردنی همسر خارجی الهیار صیادمنش

به گزارش وقت صبح، دویگو صیاد منش همسر ترک تبار الهیار بعد از ازدواج با بازیکن جوان تیم ملی فوتبال در فضای مجازی فعال تر شده است.

البته دویگو در صنعت مدلینگ یکی از مدل های مشهور کشور ترکیه بوده اما با این حال این روزها صفحه شخصی این بلاگر بیش از پیش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

البته نباید از حجم گسترده دنبال کنندگان ایرانی دویگو بواسطه شهرت همسرش در فضای اینستاگرام هم غافل شد.

در همین راستا اکنون همسر صیادمنش در صفحه اینستاگرام اش تصویر تازه ای از ژست و تیپ جدیدش را منتشر کرده که باعث جلب توجه مخاطبین اش شده است.

البته استایل خودمانی و لاتی طور دویگو در این استوری واکنش های زیادی را از سوی کاربران در پی داشته است.

۰
ارسال نظر