عکسی حیرت انگیز از “آنجلینا جولی” در بین مردم عراق/ تصویر

تصویری جالب و دیدنی از آنجلنا جولی در سفری که به عراق داشت با استایلی ساده و محبوبیتی عجیب بین مردم عراق منتشر شد.

عکسی حیرت انگیز از “آنجلینا جولی” در بین مردم عراق/ تصویر
کد خبر : ۱۴۶۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین ها، انتشار تصویری از حواشی سفر آنجلینا جولی، چهره مطرح هالیوودی به عراق در شبکه‌های اجتماعی خبرساز و سوژه کاربران شده است.

عکسی حیرت انگیز از "آنجلینا جولی" در عراق/ تصویر

فرزند ناشناخته و موفق آنجلینا جولی و برد پیت

پکس تاین پسرخوانده ویتنامی آنجلینا جولی و برد پیت ستاره های هالیوود، برای دوری از توجه رسانه ها به هنرمندی با نام مستعار تبدیل شده است!

وقت صبح - پکس 19 ساله با نام مستعار «Embtto» درگیر هنر شده است. به گفته سایت Page Six، آثار او از فرآیند رسانه های دیجیتال و ترکیبی پیروی می کنند.

فرزند ناشناخته و موفق آنجلینا جولی و برد پیت

این فقط یک سرگرمی برای پکس نیست. او کسی ست که واقعاً به هنر علاقه دارد و اکنون برای نمایش آثارش در یک گالری آماده می شود.

فرزند ناشناخته و موفق آنجلینا جولی و برد پیتبه گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این هنرمند تازه کار در سال های اخیر وارد این عرصه شده است. او روی چندین فیلم مادرش از جمله «Without Blood» و «First They Killed My Father» کار کرده است.

پکس متولد سال 2003 است. مادر بیولوژیکی او مدت کوتاهی پس از تولدش، او را رها کرد و او را به پرورشگاهی در شهر هوشی مین فرستاد.

مردم به او نام ویتنامی فام کوانگ سانگ دادند. او تا سه سالگی در یتیم خانه زندگی کرد. آنجلینا جولی او را در سفرش به ویتنام ملاقات کرد.

فرزند ناشناخته و موفق آنجلینا جولی و برد پیتجولی و همسر سابقش برد پیت، در سال 2007 او را به فرزندی پذیرفتند.

جولی در سال 2016 به پیت درخواست طلاق داد و آنها درگیر نبرد طولانی و تلخی برای حضانت بودند.

۰
ارسال نظر