عکس/ افشاگری مجری اخراجی تلویزیون درباره علت فوت علی انصاریان

مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر صدا و‌سیما با انتشار توئیت تندی در صفحه شخصی اش بار دیگر ماجرای فوت علی انصاریان را مشکوک خوانده است.

عکس/ افشاگری مجری اخراجی تلویزیون درباره علت فوت علی انصاریان
کد خبر : ۱۴۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون از جمله افرادی است که همواره علت مرگ علی انصاریان را مشکوک و عمدی دانسته است.

او حتی چندی پیش هم مدعی شده بود که با همکاری وکیل خانواده انصاریان به سرنخ هایی هم درباره مرگ عمدی علی انصاریان رسیده اند.

با این حال او به تازگی و در آستانه دومین سالمرگ ستاره سابق پرسپولیس با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی باز هم درباره مرگ این بازیکن فقید توضیحاتی ارائه کرده است.

مجری اخراجی شبکه ورزش در این توئیت ادعا کرده که اجازه ندارد درباره فوت انصاریان چیزی بگوید اما منتظر است تا پرونده روند قانونی اش را طی کند و حقیقت ماجرا روشن شود.

افشاگری مجری اخراجی تلویزیون درباره علت فوت علی انصاریان

بخوانید: عکس/ دعوای جنجالی مجری اخراجی و کمند امیرسلیمانی به اینستاگرام کشید

رونمایی مجری اخراجی تلویزیون از تنها عشق زندگی اش

مجتبی پوربخش که در ماه های گذشته بواسطه اظهارات تندش در صفحه اینستاگرام اش از صدا و سیما برکنار شد، همچنان ممنوع التصویر است.

اما این مجری برکنار شده شبکه ورزش، این روزها بار دیگر با توئیت های جنجالی اش به فضای مجازی باز گشته است.

این در حالی ست که فعالیت های اخیر او در صفحه شخصی اش سبب شده که بیش از پیش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

در همین خصوص او در تازه ترین استوری که در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش به نمایش گذاشته از تنها عشق زندگی اش رونمایی کرده است.

پوربخش با انتشار یک تصویر احساسی از خودش و پسرش کیان در یک روز برفی خطاب به او نوشته است: جان منی تو. تنها عشق من.

۰
ارسال نظر