ویدئو/ وقتی هادی چوپان پز حجم عظیم طرفداران اش را می دهد!

هادی چوپان قهرمان مشهور کشور با منتشر کردن ویدئوی جالب توجه ای از حجم زیاد طرفداران اش در صفحه شخصی اش مخاطبین اش را به وجد آورده است.

ویدئو/ وقتی هادی چوپان پز حجم عظیم طرفداران اش را می دهد!
کد خبر : ۱۴۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- هادی چوپان قهرمان بدنسازی کشور پس از قهرمانی خیره کننده اش در مستر المپیا ۲۰۲۲ بیش از پیش محبوب طرفداران اش شده است.

البته این در حالی ست که او در این مدت کوتاه پس از قهرمانی اش، همواره با بازنشر تصاویر و ویدئوهای هیجان انگیز هواداران اش به آنها ابراز احساسات کرده است.
در همین ارتباط او به تازگی ویدئوی جالبی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که به نظر می رسد پز طرفداران گسترده اش را به کاربران می دهد‌.

گرگ ایرانی در این فیلم نشان می دهد که روی شانه برخی از هواداران پر و پا قرص اش نشسته و با استقبال گرم گسترده ای از سوی آنان روبه رو شده است.

بخوانید: عکس/ رجزخوانی مربی هادی چوپان برای حضور گرگ ایرانی در مستر المپیا 2023

منت عجیبی که هادی چوپان سر مردم ایران گذاشت

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان این روزها بواسطه افتخار آفرینی اش در مسابقات مستر المپیا در حال سپری کردن روزهای عجیب و پر هیاهویی در زندگی اش است.

این در حالی ست که این قهرمان مشهور ایران و جهان در روزهای اخیر همواره با انتشار تصاویری از ژست های متفاوت اش در حال فخر فروشی به رقبای خارجی اش است.

اما آقای مستر المپیای جهان به تازگی یادداشت عجیب و خاصی را درباره خودش و دلگیر بودن اش از برخی از مردم ایران در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

۰
ارسال نظر