عکس/ رجزخوانی مربی هادی چوپان برای حضور گرگ ایرانی در مستر المپیا 2023

هادی چوپان قهرمان بدنسازی جهان با انتشار پستی از مربی معروف آمریکایی اش در صفحه شخصی اش برای رقبای خارجی اش رجزخوانی کرده است.

عکس/ رجزخوانی مربی هادی چوپان برای حضور گرگ ایرانی در مستر المپیا 2023
کد خبر : ۱۴۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- هادی چوپان قهرمان محبوب کشورمان این روزها علاوه بر لقب گرگ ایرانی، عنوان خیره کننده آقای مسابقات مستر المپیا را هم یدک می کشد.

البته این در حالی است که این قهرمان مشهور ایران و جهان که روزگاری کارگر گچسازی بود، اکنون نام اش برای رقبای خارجی اش به یک الگو بدل شده است.

اما نباید در این مسیر شگفت انگیز هادی چوپان از زحمات فوق العاده مربی خارجی اش غافل شد. شاید همین امر سبب شده که گرگ ایرانی در این مدت بارها با انتشار تصاویری از مربی اش او را خانواده خود خطاب کند.

رجزخوانی مربی هادی چوپان برای حضور گرگ در همین رابطه به تازگی این مربی آمریکایی با انتشار تصویری از گرگ ایرانی، قهرمانی شاگرد اش را به رخ رقبای خارجی اش کشیده است.

او همچنین در این رجزخوانی مجازی در برابر نام هادی چوپان از ایموجی تاج پادشاهی برای او استفاده کرده است.

بخوانید: از دیدن سر و وضع زندگی "هادی چوپان" متعجب می شوید!/ عکس

رونمایی هادی چوپان از خانواده جدیدش در آمریکا

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان پس از درخشش شگفت انگیز اش در مسابقات مستر المپیا همچنان در مرکز توجه عموم طرفداران اش قرار دارد.

اما به زعم اغلب اهالی ورزش نه تنها آقای مستر المپیا شدن، بلکه پشتکار ستودنی این قهرمان شیرازی در این سال ها او را محبوب تمام اقشار جامعه کرده است.

با این حال این قهرمان مشهور جهان مدتی ست که فعال تر از گذشته در صفحه اینستاگرام اش فعالیت می کند.

در همین راستا او در هفته های اخیر و برای چندمین بار تصویری خانوادگی از مربی آمریکایی اش را در صفحه اش به نمایش گذاشته و به آنها ابراز علاقه کرده است.

او حتی در اقدامی جالب در این استوری مربی و همسرش را خانواده من خطاب کرده است.

۰
ارسال نظر