عکس/ عمو پورنگ بخشی از راز عاشقانه اش را افشا کرد!

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با انتشار یک یادداشت عاشقانه، به شکل تلویحی بخشی از رازش را برای کاربران فضای مجازی فاش کرده است.

عکس/ عمو پورنگ بخشی از راز عاشقانه اش را افشا کرد!
کد خبر : ۱۴۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- چهار سال قبل بود که یک رسانه داخلی مدعی شد که عمو پورنگ به یک دختر هندی علاقه مند شده، اما خانواده اش مخالف این ازدواج هستند.

بعد از آن بارها این ادعا از سوی کاربران فضای مجازی و گروهی از رسانه های داخلی مطرح شد و هر بار هم داریوش فرضیایی به آن ها توجهی نکرد.

البته دختر هندی تنها فرد ادعایی طرح شده از کاربران نبود و بعد از آن نام نعیمه نظام دوست، ملیکا شریفی نیا و… نیز به میان آمد. اما خیلی زود آن ها ازدواج شان را تکذیب کردند.

اکنون هم داریوش فرضیایی متنی منتشر کرده است که رنگ و بویی عاشقانه دارد و باعث شده تا کاربران فضای مجازی بار دیگر به گمانه زنی دست بزنند.

عمو پورنگ در این رابطه نوشته است:

گاهی دوست داشتن آدم ها

درد دارد

دردش این است که کسی

حرف دلت را نمی فهمد…

عمو پورنگ بخشی از راز عاشقانه اش را افشا کرد!

بخوانید: عکس/ عمو پورنگ وضعیت اش پس از اخراج از تلویزیون را شرح داد

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

۰
ارسال نظر