عکس/ واکنش عجیب سارا و نیکا به آزادی ترانه علیدوستی از زندان

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت با انتشار یک استوری مشترک، واکنش عجیبی به آزادی ترانه علیدوستی از زندان نشان دادند.

عکس/ واکنش عجیب سارا و نیکا به آزادی ترانه علیدوستی از زندان
کد خبر : ۱۳۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- هفت سال شان بود که به عنوان بازیگر سریال پایتخت معرفی شد. بعد پایتخت به سری های پنجم و ششم رسید و این روند 9 سال طول کشید.

ما در این مدت شاهد بزرگ شدن سارا و نیکا معمولی دو دختر نقی معمولی با بازی محسن تنابنده بودیم؛ تا اینکه تصویری جنجالی از سارا و نیکا فرقانی در سوئد منتشر شد.

انتشار گسترده این تصویر سبب شد تا تلویزیون این بازیگر جوان را برنامه هایش کنار بگذارد. آن ها هم راهی سوئد شدند و اکنون در این کشور ساکن هستند.

حالا هم این دو در استوری خود، چند عکس مشهور ترانه علیدوستی را در یک تصویر جای داده اند و تنها با یک قلب زخمی به آزادی او از زندان واکنش نشان داده اند.

واکنش عجیب سارا و نیکا به آزادی ترانه علیدوستی از زندان

بخوانید: ویدیو/ بلوایی که حرکت نامتعارف سارا و نیکا در خودرو به پا کرد!

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

۰
ارسال نظر