عکس/ انتقاد جنجالی ستاره مشهور والیبال از علیرضا بیرانوند

امین اسماعیل نژاد ستاره این روزهای والیبال کشور با انتشار یادداشت تند و تیزی در صفحه شخصی اش از علیرضا بیرانوند انتقاد کرده است.

عکس/ انتقاد جنجالی ستاره مشهور والیبال از علیرضا بیرانوند
کد خبر : ۱۲۴۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال در مراسم پیش از رفتن به جام جهانی حواشی های زیادی را برای اغلب بازیکنان تیم ملی در پی داشته است.

همین امر باعث شده است در روزهای گذشته برخی از ورزشکاران و هنرمندان با انتشار مطالب عجیبی علیه برخی بازیکنان از آنان انتقاد کنند.

در همین خصوص امین اسماعیل نژاد ستاره این روزهای تیم ملی والیبال در یادداشتی تند و تیز در صفحه اینستاگرام اش به طور مستقیم بیرانوند را مورد خطاب قرار داده است.انتقاد جنجالی ستاره مشهور والیبال از علیرضا بیرانوند بازیکن باشگاه پاس گرگان در این استوری جنجالی نوشته است: کاری نکنید آدم از ورزشکار بودنش هم خجالت بکشد!!!

همچنین این ستاره والیبال در این پیام اعتراضی از هشتگ فوتبال و بیرانوند استفاده کرده است.

بخوانید: ترس انگلیسی‌ها از بیرانوند در جام جهانی

علیرضا بیرانوند: انگلیس به جای خود می‌خواهیم کاری کنیم کارستان!

خوش روحیه‌ ترین بازیکن این روزهای تیم ملی علیرضا بیرانوند است که دومین جام جهانی متوالی خودش را تجربه می‌کند.

به گزارش خبر ورزشی، دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان که در مصاحبه‌های اخیر خودش حرف از تاریخ سازی زده است در این رابطه می گوید: ما تیم خوبی در اختیار داریم که با تجربه ترین مربی جام جهانی را بالای سر خود می بیند.

او ادامه می دهد: اولین بازی ما برابر انگلیس است و طبیعی است تمرکز همه ما روی این بازی باشد اما این به جای خود! ما در ادوار گذشته جام جهانی هرگز نتوانستیم به دور حذفی جام جهانی صعود کنیم اما این بار می خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

می خواهیم تاریخ ساز شویم و به نظرم تیم فعلی ایران این پتانسیل را دارد و امیدوارم بتوانیم در این دوره از جام جهانی کاری کنیم کارستان!

او که توانسته است در دوره گذشته در روسیه شگفتی ساز شده و پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند در مورد تقابل با هری کین و انگلیسی‌ها می گوید: بازی با پرتغال در روسیه تمام شد و به تاریخ پیوست.

همیشه به آن صحنه افتخار می کنم اما باید نگاهم رو به جلو باشد. شاید یک افسوس همیشگی این باشد که ما می توانستیم پرتغال را شکست دهیم و به دور بعدی صعود کنیم اما بدشانسی جلوی تیم ایران را گرفت. انشالله این مرتبه بتوانیم جبران مافات کرده و به دور بعدی و مراحل بالاتر صعود کنیم.

۰
ارسال نظر