عکس/ بازگشت باورنکردنی بهنوش بختیاری به شغل پیش از بازیگری‌اش!

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در اقدامی عجیب اعلام کرده است که آماده شده تا به شغل پیش از بازیگری اش برگردد.

عکس/ بازگشت باورنکردنی بهنوش بختیاری به شغل پیش از بازیگری‌اش!
کد خبر : ۱۲۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بهنوش بختیاری که طبق ادعای خودش با چالش مالی و بلوکه شدن حساب اش مواجه شده است، گفته که به دلیل تحریم سینما، بدنه این صنعت در ایران با چالش مواجه شده است.

او در واکنش به این اتفاق گفته است که می خواهد به شغل پیش از بازیگری اش یعنی دستیار کارگردان و منشی صحنه برگردد.

بهنوش بختیاری در این باره نوشته است:

همکاران عزیز سینمایی با نهایت همدردی با همه به خاطر تاوان هایی که این رزوها دادیم، بدینوسیله اعلا می کنم آماده برگشتن به کار قبلیم دستیاری کارگردان و منشی صحنه با افتخار و عشق هستم. سینمایی که بیست و هفت سال براش زحمت کشیدم همیشه باعث افتخار منه.

بازگشت باورنکردنی بهنوش بختیاری به شغل پیش از بازیگری‌اش!

بخوانید: عکس/ بهنوش بختیاری به سیم آخر زد؛ بانک‌ها پولم را نمی‌دهند!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت.

از جمله افتخارات بهنوش بختیاری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن سال در دومین دوره جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

وی در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.

۰
ارسال نظر