ویدیو/ تفریح جالب و پرسر وصدای سردار آزمون در خیابان های آلمان

سردار آزمون بازیکن لورکوزن که هفته های پیش حواشی های عجیبی را پشت سر گذاشت با انتشار ویدیویی از تفریح جدیدش در آلمان رونمایی کرده است.

ویدیو/ تفریح جالب و پرسر وصدای سردار آزمون در خیابان های آلمان
کد خبر : ۱۰۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ظاهرا بد شانسی های عجیب سردار آزمون این روزها در زندگی شخصی و فوتبالی اش تمامی ندارد. چرا که هفته پیش بعد از ماجرای شکایت آلیا دختر روس از سردار، نتیجه دادگاه رای را به نفع مادر دختر سردار صادر کرد.

حالا هم زمزمه هایی مبنی بر عدم تمایل باشگاه لورکوزن برای حفظ سردار به گوش می رسد. گویا باشگاه فنرباغچه ترکیه خواهان جذب سردار شده و لورکوزن هم قیمت فروش آزمون را 12 میلیون دلار اعلام کرده است.

در همین راستا سردار ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی مخاطبین صفحه اش را متعجب کرده است.

او در این ویدیو نشان می دهد که به همراهی دوستش در داخل ماشینش در حال گوش دادن به موسیقی هستند.

نکته ای که باعث تعجب کاربران شده بی تفاوتی سردار آزمون نسبت به مسائل اخیر بوده است. و این در حالیست که اغلب طرفداران آزمون نگران وضعیت او در باشگاه لورکوزن هستند.

بخوانید: عکس/ دعوای تمام عیار سردار آزمون با مجری شبکه دو

سردار آزمون تولد اسکوچیچ را تبریک گفت

آزمون که یکی از مهاجمان محبوب اسکوچیچ در دوران حضور این سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی به شمار می‌رود، در یک استوری اینستاگرامی تولد سرمربی تیم ملی را تبریک گفته است.

به گزارش فرارو، او در حالی تولد ۵۴ سالگی دراگان را تبریک گفته که این روز‌ها شایعات بسیار زیادی پیرامون کنار رفتن این سرمربی از سمت هدایت تیم ملی در فضای فوتبال ایران به گوش می‌رسد.

گفتنی است سردار در مقطع جنجالی برکناری اعلام شده اسکوچیچ از سوی کمیته فنی هم، به عنوان نخستین بازیکن تیم ملی در یک استوری به حمایت از این سرمربی پرداخته بود.

۰
ارسال نظر